  • Data: 2012-10-16 18:58:33
    Temat: Re: Moze pojawi sie glos rozsadku co do wielkosci ekranu
    Od: Trybun <r...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-10-10 06:52, Janeo pisze:
    > Nareszcie coraz częściej ludzie mają dość wielkich ekranów / -->
    > telefonów. Mnie odrzucało już 2 lata temu :-).
    > Teraz jeszcze poczekam na skrzyknięcie się przeciwko tendencjom które
    > wyeliminowały fizyczne klawisze na smartfonach... pewnie jeszcze
    > poczekam z rok czy dwa :-), jak Apple "wymyśli" ten wynalazek i go
    > opatentuje :-).

    Powiedz wobec tego jaki ekran wg. Ciebie byłby optymalny? Mam obecnie
    telefon z 3"owym ekranem, i jeżeli chodziłoby o samo dzwonienie i
    sms-owanie to nic innego mi nie potrzeba. Ale do przeglądania netu, czy
    jakichś dokumentów to taki wyświetlacz jest stanowczo za mały. Nie
    pytam z czystej ciekawości, planuje kupić coś z większym ekranem i
    chciałbym poznać opinie na temat wielkości ekranu. Tak żeby dobrać mniej
    więcej optymalną.