    From: "Pszemol" <P...@P...com>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Moze pojawi sie glos rozsadku co do wielkosci ekranu
    Date: Sun, 14 Oct 2012 11:47:37 -0500
    <k5bram$3l8$1@dont-email.me> <k5bu2b$bs6$1@node1.news.atman.pl>
    <k5c0vt$5vm$1@dont-email.me> <k5c1n7$nbd$1@node2.news.atman.pl>
    <k5c3lr$njl$1@dont-email.me>
    <a...@n...neostrada.pl>
    <k5eln8$38m$1@node1.news.atman.pl> <k5em90$jdt$1@dont-email.me>
    <k5emi9$47i$1@node1.news.atman.pl> <k5en9o$qbu$1@dont-email.me>
    <k5enr0$5e0$1@node1.news.atman.pl> <k5eo6f$147$1@dont-email.me>
    <k5eojh$65g$1@node1.news.atman.pl>

    "atm" <...@v...pl> wrote in message news:k5eojh$65g$1@node1.news.atman.pl...

    > Z jednym fizycznym a drugim wirtualnym? Porownywalne do typowego slide to
    > unlock, natomiast slider z boku jest szybszy i mniej absorbujacy.
    > Dla wlascicieli iPhoneow jest to dosc wrazniwy temat biorac pod uwage
    > problemy z guziolem na frontowym panelu :]
    > dla przykladu pierwszy z brzegu link
    > http://osxdaily.com/2011/12/22/iphone-home-button-no
    t-working-or-unresponsive-fix/

    Nie tyle wrażliwy temat co raczej dobrze znana wada pierwszej serii
    telefonów
    (dotknęła również mnie) którą Apple naprawił na gwarancji bez gadania
    wymieniając cały telefon na nówkę. Ja dostałem nowy telefon w 11 miesiącu
    gwarancji.

    > Oczywiscie i dlatego uwazam slidera w Nokiach (Pureview tez go ma) za
    > swietne i nieabsorbujace rozwiazanie. Szkoda, ze inni producenci nie
    > "pozyczyli" tego rozwiazania.

    Może Nokia ma jakiś patent na suwak z boku obudowy?