  • Data: 2012-10-13 17:22:27
    Temat: Re: Moze pojawi sie glos rozsadku co do wielkosci ekranu
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    "atm" <...@v...pl> wrote in message news:k5bu2b$bs6$1@node1.news.atman.pl...
> [...]
    v.googlegroups.com...

> [...]
    > - ma super duper dedykowane nietypowe zlacze....nie, ma zwykle micro USB
    > - ma antene na zewnatrz jak superman gacie na likrach...nie
    > - ma baterie "niewymienna" - nie, moge ja wymienic w 5 sek.
    > - nie ma zlacza kart pamieci.... nie da sie zaprzeczyc, ze ma
    > - ma ekran 3.5 lub niedawno beatyfikowane 4.0" - ehhh niestety, 4.3"
    > - nie ma trybu mass storage - ehhhh, no ma
    > - nie ma widgetow, tylko miliard ikonek - wcisneli niestety widgety
    > - nie mozna zainstalowac innego launchera poza poblogoslawionym... mozna
    > Jakbym jeszcze chwile poogladal ta podrobke iP to pewnie jeszcze klika

    Z tym, że ja nie pisałem o jednym konkretnym telefonie tylko o trendach...
    I nie zaprzeczysz istnienia trendom takich jak duża bateria bez klapki do
    jej wymiany, brak karty SD za to 16/32/64 GB pamięci w jednym kawałku,
    kamera z przodu do Skype/VideoPhone, bardzo dobre, coraz lepsze aparaty
    foto, likwidacja klawiatury połączona z maksymalizacją wielkości i jakości
    ekranu i przygotowanie go do szybkozmiennych, kolorowych multimediów...