  • 91. Data: 2011-09-02 17:35:02
    Temat: Re: Może mi ktoś wyjasnić, jak to działa ?
    Od: Michoo <m...@v...pl>

    W dniu 02.09.2011 10:36, yabba pisze:
    > Użytkownik "Butek" <e...@i...invalid> napisał w wiadomości

    Ja obstawiam, że urządzenie "strzela" z zestawu popularnych alergii oraz
    kilku niepopularnych - z tego co kojarzę wyniki są zazwyczaj "długie",
    żeby chory dużo zapłacił, więc szansa trafienia jest spora.

    No chyba, że trafili dokładnie (ani więcej, ani mniej) w twoje testy,
    ale nadal przy jednostkowym przypadku uznałbym to za przypadek.

    > Zresztą, za cenę badania 60 zł, nikomu nie opłacałoby się robienie
    > mistyfikacji na szeroką skalę.

    Tym jest właśnie sieć placówek prowadzących badania takimi urządzeniami
    - mistyfikacją na szeroką skalę.

    Michoo

  • 92. Data: 2011-09-02 17:37:50
    Temat: Re: [OT] Re: Może mi ktoś wyjasnić, jak to działa ?
    Od: Michoo <m...@v...pl>

    W dniu 02.09.2011 01:53, Butek pisze:

    > Chyba czas umierać, Panowie?

    Czemu? Wiadomość obiegła świat a potem któryś z redaktorów dostał cynk,
    że jest sprostowanie, ale ono nie było już medialne więc nikt go nie
    przetłumaczył.

    Michoo

  • 93. Data: 2011-09-02 17:59:20
    Od: Butek <e...@i...invalid>

    W dniu 11-09-02 19:37, Michoo pisze:
    > Czemu? Wiadomość obiegła świat a potem któryś z redaktorów dostał cynk,
    > że jest sprostowanie, ale ono nie było już medialne więc nikt go nie
    > przetłumaczył.

    Chodzi mi bardziej o to, że, bądź co bądź, szanowane wydawnictwo, jakim
    jest IDG, "oficjalnie" przyznaje się do posługiwania się tak kulawym
    narzędziem jak Google Translate, znając jakość tłumaczenia czekogolwiek
    tymże sposobem, w oryginale równie dobrze mogło być napisane coś
    zupełnie odwrotnego ;)
    --
    butek
    bucket. Use at least two or three buckets and keep them in separate

  • 94. Data: 2011-09-02 18:10:10
    Od: Michoo <m...@v...pl>

    W dniu 02.09.2011 17:50, Marek S pisze:
    > Użytkownik "Jacek Maciejewski"<j...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Jacku a malo to przykładów ? sławetna ptasia /świńska grypa i nieskuteczne
    > szczepionki
    W jakim sensie nieskuteczne? Źródło jakieś?

    > w reklamę TV proszku wizir , podpasek i innych twoja sprawa ....
    Ale czemu wizir, podpaski i bigpharma są be a magik od bioptronu, czy
    olbrzymia korporacja od homeopatii jest cacy?

    > a jak ci
    > wie wydaje że świat piękny ... odstaw zielsko )))
    Jest przynajmniej naturalne.

    Michoo

  • 95. Data: 2011-09-02 18:14:07
    Temat: Re: Może mi ktoś wyjasnić, jak to działa ?[OT]
    Od: Mirek <i...@z...adres>

    On 02.09.2011 19:16, Michoo wrote:

    > Ale jeżeli nie będzie się tępić oszustów leczących nowotwory sokiem z
    > buraków istnieje spora szansa, że ktoś kto naprawdę odkryje coś
    > rewolucyjnego bardzo długo nie będzie mógł się przebić.

    Sokiem z buraków czy amigdaliną?
    IMHO z tym tępieniem i przebiciem to zupełnie odwrotnie.

    Mirek.

  • 96. Data: 2011-09-02 19:11:16
    Od: "Dariusz K. Ładziak" <d...@n...pl>

    Użytkownik Mario napisał:

    [...]
    > Możesz też swoje dziecko dawać do znachorki czy kręgarza. Twój wybór.

    Porządny znachor zwykle wie co robi, zaś jedynym zarzutem jaki można
    postawić domorosłym kręgarzom jest ingerencja bez dostatecznego
    rozpoznania - jest wielu kręgarzy - ortopedów, metody nastawiania kręgów
    stosują dokładnie te same tyle że przedtem dokładne badanie przeprowadzą
    (rentgen, USG, rezonans magnetyczny czy co tam jeszcze) i dokładnie
    wiedzą co się w kręgosłupie pokrzywiło.
    Tak więc zły przykład - i znachor i kręgarz stosują metody w jakimś
    stopniu skuteczne, Jak na lekkie zapalenie garda doradził bym ci syrop z
    czarnego bzu na rozgrzanie, syrop z kwiatu malwy na złagodzenie
    podrażnień i czosnek na osłonę przeciwbakteryjną to jest to jak
    najbardziej prawidłowa metoda. I póki nie będę twierdził że cię na bank
    wyleczę to nie ma sprawy - zanim do lekarza dotrzesz to te środki szkody
    nie uczynią a jakiś skutek odniosą (czarny bez naprawdę działa wypotnie,
    malwa naprawdę łagodzi, czosnek naprawdę działa antybakteryjnie). I tak
    działa znachor.

    A te cwaniaki od "biorezonansu" to są zwykli oszuści - metoda o zerowej
    skuteczności (bo nie ma żadnych podstaw fizykalnych), oni dokładnie o
    tym wiedzą - ot, strzygą barany.

    --
    Darek

  • 97. Data: 2011-09-02 19:13:49
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    Użytkownik "Michoo" <m...@v...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    >
    > No chyba, że trafili dokładnie (ani więcej, ani mniej) w twoje testy, ale
    > nadal przy jednostkowym przypadku uznałbym to za przypadek.

    Trafili dokładnie. Musiałem zweryfikować mój sceptycyzm do tej metody.

    > Tym jest właśnie sieć placówek prowadzących badania takimi urządzeniami -
    > mistyfikacją na szeroką skalę.

    Z moich obserwacji wynika, że te badania i terapie są skuteczne. Moim
    dzieciom pomogły.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 98. Data: 2011-09-02 19:55:51
    Od: Michoo <m...@v...pl>

    W dniu 02.09.2011 20:14, Mirek pisze:

    > Sokiem z buraków czy amigdaliną?
    http://www.cancertutor.com/Cancer/RawFood.html
    http://vegpeace.org/beets.html
    http://danaherbert.blogspot.com/2009/03/my-anti-canc
    er-treatments-beet-juice.html

    A może być jeszcze dziwniej:
    http://www.bamboo-delight.com/download/Cure_Cancer_w
    ith_Baking_Soda.htm

    > IMHO z tym tępieniem i przebiciem to zupełnie odwrotnie.
    Spójrz na to tak - jak jakiś filantrop zostanie 3 razy naciągnięty przez
    oszustów to się potem kilka razy zastanowi zanim da pieniądze na dalsze
    badanie jakiejś kontrowersyjnej metody.

    Michoo

  • 99. Data: 2011-09-02 19:57:12
    Od: Michoo <m...@v...pl>

    W dniu 02.09.2011 10:53, Marek S pisze:
    > A świat
    > medyczny jest finansowany przez koncerny farmaceutyczne i jako taki
    > zobligowany do leczenia za pomocą leków i na dodatek jest to grupa która
    > mentalnie przypomina kleryków czyli wierzą w to co robią a nie wiedzą a to
    > zasadnicza różnica ))
    W przeciwieństwie do całego altmedu, który robi to wszystko za darmo i
    ma poważne badania kliniczne na poparcie skuteczności.

    Michoo

  • 100. Data: 2011-09-02 22:23:08
    Od: "kogutek" <k...@v...pl>

> [...]

    > wiarę, że pewna substancja produkowana przez

    > pleśnie jest/była bardzo skutecznym antybiotykiem?

    > Twoje zasoby wiedzy opierają się

    > prawdopodobnie o internet i telewizję bo

    > mieszasz fakty dotyczące oddziaływania na

    > organizm dokładnie zdefiniowanych substancji

    > chemicznych (nie ważne czy wydobytych z konika

    > morskiego czy dżdżownicy) z działaniem

    > "magicznych" zabawek mrugających światełkami.

    > Osobiście próbowałem zarówno "biorezonansu"

    > jak i akupunktury aby rzucić palenie. Żadna z

    > tych metod nie miała ABSOLUTNIE żadnego wpływu

    > na chęć zapalenia przeze mnie  papierosa.

    Skąd mam wziąć wiarygodne źródło jak go nie ma. Jak będzie Cie bolał kręgosłup,
    bark, nadgarstek, kolano. To przypnij sobie pzrez ubranie w okolicach bojącego
    miejsca dwa magnesy. Zyskasz najbardziej wiarygodne źródło. W przypadku azbestu
    jak by zwapnienia prowadziły do zmiejszenia się ilości czynnych pęcherzyków
    płucnych. Tak żeby było ich za mało i człowiek by się dusił to by było
    wytłumaczenia. Organizm i płuca są przygotowane ta to że coś małego wpadnie i
    zacznie drażnić. Uruchamia się mechanizm odizolowania czynnika. Otorbi go a
    potem torbiel zwapnieje. Piasek, opiłki metalu szklany pył zostana otorbione jak
    azbest i nic się nie dzieje. Otorbiony azbest wywołuje raka. Ja nie pisałem że
    mechanizm jest nieznany. Tylko że nie wiadomo dlaczego akurat azbest. Jak by
    było wiadomo to potrafili by to leczyć. Jak poznali mechanizm powstawania typowo
    kobiecych nowotworów i stwierdzili że odpowiedzialny jest wirus brodawczaka to
    zrobili szczepionkę. Nie wystarczy wiedzieć co. Trzeba jeszcze wiedzieć
    dlaczego. Ciekawe skąd Ty bierzesz informacje jak nie z telewizji, prasy i
    internetu. I pytanie kiedy je znajdujesz i z nimi się zapoznajesz. Tak jak
    reszta niusowych oszołomów spędzasz tu sporo czasu. Może Ci się śnią? To że w
    niekonwencjonalnych metodach jest dużo naciągactwa napisałem wcześniej. Zauważ
    jednak łaskawie że większość stosowanych leków i metod leczenia zaczynało od
    takich niekonwencjonalnych metod. W miarę rozwoju wiedzy jedne były odsyłane do
    lamusa a nad innymi pracowano bo przynosiły pozytywne efekty.