  • 11. Data: 2011-08-31 21:18:46
    Temat: Re: Może mi ktoś wyjasnić, jak to działa ?
    Od: Tomasz Wójtowicz <S...@S...COM>

    W dniu 2011-08-31 22:20, VSS pisze:
    > W wiadomości:1pwh0z50k85js$....@4...n
    et,
    > Marek <m...@p...onet.pl> nastukał:
    >

    > "Należy również zaznaczyć, że nie stwierdzono szkodliwego działania
    > terapii MORA."
    >
    > czyli jak nie szkodzi to na pewno leczy !

    Pamiętam, kiedyś zwróciłem krewnym uwagę na głupotę wydawania ponad
    100PLN/miesiąc na "ziołowe preparaty witaminowe", gdy:
    1. ani nie wiadomo czy one cokolwiek dają
    2. osoby zażywające nie cierpią na żadne awitaminozy czy inne deficyty
    więc po co im to.

    W odpowiedzi usłyszałem: Ale na pewno nie zaszkodzi.

    Więc to jest taka "medycyna": na pewno nie zaszkodzi, więc MOŻE pomoże

  • 12. Data: 2011-08-31 21:35:55
    Od: bratsiostry <n...@i...pl>

    Marek pisze:
> [...]
    > sposób, by wszelkie patologiczne drgania fal elektromagnetycznych zostały
    > osłabione lub całkowicie wygaszone."
    >
    > "Zharmonizowane, właściwe fale wracają do organizmu pacjenta. Każdy
    > pacjent jest więc leczony wyłącznie drganiami właściwymi dla swojego
    > organizmu."
    >
    > ****Czy ja jestem za tępy,mam za małą wiedzę, że tego nie potrafię
    > zrozumieć ? Jak te drgania są modyfikowane ?
    >
    > "Zarówno proces diagnostyki jak i postęp terapii są mierzone na punktach
    > akupunkturowych i automatycznie odnotowywane."

    Dlaczego sugerujesz że działa? Masz jakieś podstawy żeby tak twierdzić?
    pzdr

  • 13. Data: 2011-08-31 22:11:08
    Od: Michoo <m...@v...pl>

    W dniu 31.08.2011 22:47, Krzysztof Tabaczyński pisze:
    > To Ci jeszcze podpowiem, że akupunkturę wymyślił w połowie
    > 19 wieku jakiś Francuz, który w Chinach nigdy nie był.
    > Nie ma chińskich dzieł o akupunkturze starszych niż
    > dwudziestowieczne. Chińczycy uczyli się akupunktury
    > od europejczyków. :-)
    Można prosić jakieś źródło? Chętnie bym o tym poczytał.

    Michoo

  • 14. Data: 2011-09-01 00:25:31
    Od: "Grupy dyskusyjne" <a...@o...pl>

    Użytkownik "Padre" <P...@n...net> napisał w wiadomości
    > Działa podobnie jak urządzenie do terapii bólu przy pomocy światła
    > niekoherentnego polichromatycznego za 3000zł. Może i nie działa ale za to
    > jak naukowo brzmi...

    O jeżu kolczasty, ile to ja się ludziom natłumaczyłem, że owa firmowa lampka
    złożona z
    1. żarówki halogenowej 20W
    2. lusterka
    3. żółtego filtra
    ich tak samo wyleczy jak modlitwa :)

    A jakie autorytety mi przywoływano... No na głupotę (oraz cwaniactwo) nie ma
    lekarstwa.

  • 15. Data: 2011-09-01 05:51:30
    Od: Jacek Maciejewski <j...@o...pl>

    Dnia Wed, 31 Aug 2011 21:14:34 +0200, Marek napisał(a):

    > Czy ja jestem za tępy,mam za małą wiedzę, że tego nie potrafię
    > zrozumieć ? Jak te drgania są modyfikowane ?

    Bzdety. Jako ciekawostkę obrazującą skalę ludzkiej głupoty podam rzecz o
    której się dowiedziałęm na pl.misc.samochody. Otóż produkują piękne,
    błyszczące urządzenia do wkładania pod maskę samochodu które podłączone pod
    akumulator produkują wodór który doprowadzony rurką do gaźnika powoduje
    duuużą oszczędność paliwa. Reklamują to jako samochód na wodę i znaleźli
    się tacy którzy to kupili i twierdzili że rzeczywiście obserwuja spory
    spadek zużycia paliwa :)
    --
    Jacek

  • 16. Data: 2011-09-01 06:04:00
    Od: kilokitu <k...@o...pl>

    On 31 Sie, 23:35, bratsiostry <n...@i...pl> wrote:
    > Marek pisze:

    > Dlaczego sugerujesz że działa? Masz jakieś podstawy żeby tak twierdzić?
    > pzdr
    Mam! Rozmawiałem kiedyś dawno temu z moją znajomą, która "dzięki"
    takiej terapii rzuciła palenie! Może to śmiesznie zabrzmi ale ma to
    sens. Na moje argumenty, że to nie może działać powiedziała tak:
    "wydałam 300 zł i żeby te 300 zł nie poszło na marne musiałam rzucić
    palenie!" Czasami człowiekowi potrzebna jest tylko skuteczna
    motywacja. Moja znajoma chyba była bardzo skąpa.

  • 17. Data: 2011-09-01 06:17:30
    Od: "Darek" <d...@p...onet.pl>

> [...]
    > Nie ma chińskich dzieł o akupunkturze starszych niż
    > dwudziestowieczne. Chińczycy uczyli się akupunktury

    a to jak się ma do tego opisu, to co Ty piszesz?
    Na bazie jakiego źródła opierasz własną informację?
    http://pl.wikipedia.org/wiki/Akupunktura

    Pzdr
    Darek

  • 18. Data: 2011-09-01 06:34:32
    Od: Grzegorz Kurczyk <g...@c...slupsk.pl>

    W dniu 01.09.2011 07:51, Jacek Maciejewski pisze:

> [...]
    > duuużą oszczędność paliwa. Reklamują to jako samochód na wodę i znaleźli
    > się tacy którzy to kupili i twierdzili że rzeczywiście obserwuja spory

    Działa to na podobnej zasadzie jak audiofil kupujący 2metry kabla za
    kilkanaście tysięcy PLN. Przecież nie przyzna się sobie, że jest idiotą.
    Musi usłyszeć różnicę :-)

    Pozdrawiam
    Grzegorz

  • 19. Data: 2011-09-01 07:53:25
    Od: kilokitu <k...@o...pl>

    On 1 Wrz, 08:34, Grzegorz Kurczyk <g...@c...slupsk.pl>
    wrote:
> [...]

    > Działa to na podobnej zasadzie jak audiofil kupujący 2metry kabla za
    > kilkanaście tysięcy PLN. Przecież nie przyzna się sobie, że jest idiotą.
    Nie! To jest zły przykład. Kable głośnikowe za 5 zł i za 5000 zł
    działają tzn. przesyłają energię elektryczną do głośników lepiej lub
    gorzej albo tak samo. Biorezonans w rzeczy samej jest natomiast
    kompletną bzdurą!

  • 20. Data: 2011-09-01 07:58:29
    Od: Cezar <c...@B...pl>

    On 01/09/2011 08:53, kilokitu wrote:

    > Nie! To jest zły przykład. Kable głośnikowe za 5 zł i za 5000 zł
    > działają tzn. przesyłają energię elektryczną do głośników lepiej lub
    > gorzej albo tak samo.

    Jestes w bledzie i jest to latwo udowodnic. Oczywiscie mowimy o
    porownywalnym przekroju tych kabli.

    >Biorezonans w rzeczy samej jest natomiast kompletną bzdurą!

    a tego nie jestes w stanie udowodnic...

    c.