  • 161. Data: 2011-09-05 22:07:00
    Temat: Re: Może mi ktoś wyjasnić, jak to działa ?
    Od: "Dariusz K. Ładziak" <d...@n...pl>

    Użytkownik Jacek Maciejewski napisał:

    > No nieee... Skoro zespół dwóch rezonatorów to może określisz jakich -
    > mechanicznych, akustycznych, elektromagnetycznych, co je pobudza do drgań,
    > z jaką częstotliwością drgają, co się robi z energią tych drgań i czemu
    > niby sa dwa rezonatory a nie jeden czy dwadzieścia, jak się one mają do
    > ludzkiego ciała itd. Pytań mam mnóstwo a trafiłem na znawcę :)

    Sadysta...

    --
    Darek

  • 162. Data: 2011-09-05 22:11:33
    Temat: Re: Mo?e mi kto? wyjasni?, jak to dzia?a ?
    Od: "Dariusz K. Ładziak" <d...@n...pl>

    Użytkownik Padre napisał:

    > I ci robia do dupy spawy tam gdzie powinny byc dobre dla bezpieczeństwa
    > innych
    > I ci zdobywają oszustwem majątki albo gwałcą dzieci

    > Pisałem o lekarzach, którzy skurwili się do tego stopnia że uprawiają
    > "leczenie" metodami niekonwencjonalnymi w tym, biorezonansem

    Co nie zmienia faktu że w każdej specjalności istnieje margines kurew
    (przypominam - prostytutka to zawód wykonywany, kurwa to charakter...)

    --
    Darek

  • 163. Data: 2011-09-05 22:12:01
    Od: JanuszR <r...@o...pl>

    > To "nieuszkadzanie" jest inne. Kwant ma zbyt mala energie zeby narozrabiac
    > bio-/chemicznie. Ale czy dasz glowe ze nie ma zadnych reakcji na nizszymm
    > poziomie energetycznym ? Niby gdyby byly to zagrozeniem bylaby sama
    > temperatura pokojowa, ale ktoz to wie dokladnie ?
    >
    > Jedno jest pewne - bardzo szkodliwe nie sa. Bo by ludzie padali jak muchy.

    Oczywiście, teoria jest obojnaka kwantowo-falowa. Dla skali makro
    stosujemy raczej teorię falową w skali mikro - kwantową i obie są
    słuszne. Kwant o tak małej energii jak fala 12cm nigdy nie będzie w
    stanie zerwać nawet najsłabszych wiązań chemicznych van den Waalsa. Z
    tym, że aby je zerwać musiałby wejść w reakcję a nie wejdzie bo nie
    widzi. Ponieważ obiekty są skali makro nie występuje tunelowanie. W
    sumie możemy orzec, że zgodnie z naszą wiedzą NIE MA FIZYCZNYCH
    MOŻLIWOŚCI ABY FALA DO 1cm mogła powodować zmiany w organizmach pod
    warunkiem, że jej moc nie podniesie znacząco temperatury. Bajki w
    wpływie sieci energetycznych 50Hz to już zupełna fantazja.

    JanuszR

  • 164. Data: 2011-09-05 22:13:52
    Od: "Dariusz K. Ładziak" <d...@n...pl>

    Użytkownik Michoo napisał:
    > Nauka wielu rzeczy jeszcze nie odkryła. Ale jeżeli ktoś głosi prawdy
    > objawione sprzeczne z tym co odkryła to raczej znaczy, że jest coś nie
    > tak a nie, że dokonano rewolucyjnego odkrycia, które wszyscy do tej pory
    > maskowali, bo nikt nie chciał nobla. (Tak, wiem, jaszczury im zabroniły.)

    Nie jaszczury a te dinozaury co podobno wyginęły (gdzie się podziały
    dinozaury i kto nam na głowy sra?)

    --
    Darek
    P.S. Szczęście że krowy nie latają...

  • 165. Data: 2011-09-05 22:21:28
    Od: JanuszR <r...@o...pl>

    > Witam wszystkich
    > Okazuje się że jednak nie tylko UV szkodzi. Pogrzebałem jakieś 20 minut
    > w Pubmed (dzięki za naprowadzenie na to źródło) i można znaleźć ciekawe
    > badania:

    Tu jest cały ból, medycyna to nauka przyrodnicza a nie ścisła. Gdyby
    medycy byli łaskawi chociaż odrobinę zapoznać się z wiedzą znaną od
    półwiecza wiedzieliby, że ich badania będą jedynie szumem informacyjnym,
    który jak wiadomo miewa turbulencje. Czasami coś tam zaobserwują lecz
    nigdy nie osiągną wyników powtarzalnych. Im więcej będą szperać tym
    więcej wydarzy się wypadków, które mając z góry przygotowaną
    interpretację zinterpretują po swojemu. Niestety nigdy nie osiągną
    potwierdzenia z innych ośrodków.

    JanuszR

  • 166. Data: 2011-09-05 22:21:31
    Od: "Dariusz K. Ładziak" <d...@n...pl>

    Użytkownik Michoo napisał:

> [...]
    > skieruj w niebo i powtarzaj "przeszło, przeszło, nie ma bólu, nie ma
    > bólu" i skup się na energii przepływającej do bolącego miejsca. Po
    > chwili poczujesz ciepło tej energii i przestanie boleć.[*]
    >
    > Sugestia w kwestii bólu jest zadziwiającą sprawą - ile to było badań nad
    > tym jak wpływa na działalność przeciwbólową forma podania,smak, kolor,
    > czy kształt placebo. Ba, istotnie wpływają nawet niewerbalne sygnały od
    > podającego lek - dlatego właśnie przeprowadza się "podwójnie ślepą próbę".
    >
    > [*] co ciekawe nijak nie działa na bóle migrenowe

    Ale na ból zęba działa jak złoto - wielokrotnie dokonywałem na sobie
    zamawiania bólu...

    Mechanizmy są proste - wystarczy odciąć bodźce bólowe od głównych torów
    nerwowych i powstrzymać się od powtarzania odruchów drażniących - ból
    minie...

    Tak potrafię drobne bodźce bólowe wyłączyć (póki co tylko sobie, nie
    potrafię drugiej osobie wmówić ze nie boli), odciąć się od uczucia
    zmęczenia (chwilowo, hipoglikemii żadna autoperswazja nie pokona, praw
    fizyki pan nie zmienisz...) - i tyle mojego.

    --
    Darek

  • 167. Data: 2011-09-05 22:25:02
    Temat: Re: Może mi ktoś wyjasnić, jak to działa ?[OT]
    Od: "Dariusz K. Ładziak" <d...@n...pl>

    Użytkownik Michoo napisał:
    > Nie zrozumiałeś ironii - homeopatia to są takie same koncerny jak te od
    > klasycznych lekarstw. Tyle, że nie mają kosztownego R&D.

    A jakie działania R&D można prowadzić względem lekko osłodzonej wody?

    --
    Darek

  • 168. Data: 2011-09-05 22:25:11
    Od: JanuszR <r...@o...pl>

> [...]

    więcej wydarzy się wypadków, które mając z góry przygotowaną
    interpretację zinterpretują po swojemu. Niestety nigdy nie osiągną

    Fale EM o długości 2,4GHz wykorzystuje się w medycynie od
    dziesięcioleci. Można nią przypalać nie tylko raka. Można przypalić w
    głębi ciała bez przecinania zewnętrznych powłok ciała.

    JanuszR

  • 169. Data: 2011-09-05 22:40:17
    Od: JanuszR <r...@o...pl>

    > Jest tyle języków na świecie, że z dużym prawdopodobieństwem każde słowo
    > jakie wymyślisz będzie coś znaczyć ;)

    Hmm, zakładając nieskończoność Wszechświata i nieskończoność myśli...
    Nie mogę sobie wyobrazić sytuacji kiedy każdej cząstce elementarnej
    nadajemy nazwę własną :)

    JanuszR

  • 170. Data: 2011-09-06 05:21:52
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 06 Sep 2011 00:12:01 +0200, JanuszR napisał(a):
> [...]
    > stanie zerwać nawet najsłabszych wiązań chemicznych van den Waalsa. Z
    > tym, że aby je zerwać musiałby wejść w reakcję a nie wejdzie bo nie

    No wiesz, przypomniala mi sie instalacja do trawienia plazmowego.
    W komorze zmniejszamy cisnienie, doprowadzamy napiecie stale i zmienne
    ~30MHz, niby jak piszesz - dlugosc fali za dluga, a jednak wszystko zaczyna
    swiecic i epoksydy znikaja :-)

    Zapomniales o drugiej czesci teorii - dlugosc fali nieistotna, natezenie
    pola sie liczy. Owszem, 100V/m to nie jest duzo na dystansie 10um :-)

> [...]
    > warunkiem, że jej moc nie podniesie znacząco temperatury. Bajki w
    > wpływie sieci energetycznych 50Hz to już zupełna fantazja.

    A potem golebie wywiezione w ciezarowce wracaja do wlasciciela prosto.
    Skad one wiedza ? Sa rzeczy o ktorych sie filozofom nie snilo :-)

    J.