  • Data: 2014-05-19 20:37:36
    Temat: Re: Może mi ktoś wyjasnić, jak to działa ?
    Od: "Rasta" <i...@n...spam> szukaj wiadomości tego autora

    "bartekltg" <b...@g...com> wrote in message
    news:lld0uh$pnc$1@node2.news.atman.pl...

    > I to bardzo mocna przeslanka, ze to jednak fake.
    > Znane od setek lat, tak rewolucyjne, a opisac nie chca.
    >
    > "Bo ukradna i nie zarobia". No kurde, byliby zbawcami swiata i od
    > forsy i panienek sie nie mogli opedziec, a tak sobie w garazu
    > majstruja i sprzedaja. Bez jaj;>
    > No i jakby dzialalo to by sie firmy farmaceutyczne zainteresowaly.
    > Usluge sprzedawaly za koszmarne pieniadze, ale dzieki marketingowi
    > i autorytetowi prawdziwych badan wziecie byloby ogromne.

    Nie to, ze nie chca, lecz nie ma jak, na gruncie wspolczesnej fizyki.
    Podobnie jak nie da sie wytlumaczyc w sposob spojny dzialania silnika
    unipolarnego, tzw: 'motor Faraday'a'. Pomimo tego maszyna dziala i to
    zarowno jako silnik i jako pradnica.

    Firmy farmaceutyczne nic by nie sprzedaly... najwyzej huty aluminium,
    Centrostal albo Metalzbyt, mogl by zarobic na arkuszach blachy. To jest tak
    proste w budowie, jak arkusz blachy :)

    Rasta.