  • Data: 2014-05-19 12:40:30
    Temat: Re: Może mi ktoś wyjasnić, jak to działa ?
    Od: Atlantis <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-05-17 18:58, Lisciasty pisze:

    > Było tłumaczone wielokrotnie przy braniu piguł, inhalacjach,
    > wziewkach, po to żeby jakoś to wytrzymał. Nic nie pomogło.
    > Ładowanie elektrodami nie było tłumaczone, bo po prostu
    > sobie siedział na krzesełku.

    A nie pomyślałeś może, że może właśnie dlatego zadziałało?
    Poprzednie metody mogły się dziecku źle kojarzyć. Natomiast dziwne
    urządzenie wzbudziło jego ciekawość, wydało się czymś "magicznym", przez
    co efekt placebo był znacznie silniejszy.

    Nawet jeśli cel tego "zabiegu" nie był dziecku bezpośrednio
    wytłumaczony, to czterolatek jest już na tyle inteligentny, by odczytać
    sygnały niewerbalne i domyślić się, że to kolejna próba mająca na celu
    poprawę stanu zdrowia.