  • Data: 2014-05-19 15:28:48
    Temat: Re: Mo?e mi kto? wyjasniae, jak to dzia?a ?
    Od: bartekltg <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 18.05.2014 23:36, Rasta wrote:
    > "Jacek Maciejewski" <j...@g...pl> wrote in message

    > Jagby odmienna sytuacja... zimana fuzja ma teoretyczne podstawy we
    > wspolczesnej fizyce a nie zachodzi... to sie nie mniesci w kardynalnych
    > zalozeniach tejze fizyki - (czas, to szczegolna forma energii), a jadnak
    > dziala powodujac niezwykle skutki/efekty.
    > Ci goscie nie wygladaja na sciemniaczy, mowia wprost, ze nie ma obecnie
    > metodologi do wyjasnienia zjawiska.
    > http://www.youtube.com/watch?v=mToE96X9uTs
    >
    > Poza tym zjawisko, jak sie okazuje znane od setek lat i dosc dokladnie
> [...]

    I to bardzo mocna przesłąnka, żę to jednak fake.
    Znane od setek lat, tak rewolucyjne, a opisać nie chcą.

    "Bo ukradną i nie zarobią". No kurde, byliby zbawcami świata i od
    forsy i panienek się nie mogli opędzieć, a tak sobie w garażu
    majstrują i sprzedają. Bez jaj;>
    No i jakby działało to by się firmy farmaceutyczne zainteresowały.
    Usługę sprzedawały za koszmarne pieniądze, ale dzięki marketingowi
    i autorytetowi prawdziwych badan wzięcie byłoby ogromne.

    pzdr
    bartekltg