  • Data: 2011-09-02 01:43:49
    Temat: Re: Może mi ktoś wyjasnić, jak to działa ?
    Od: "kogutek" <k...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie należy zostawiać takich postów jak twoje bez riposty bo jeszcze ktoś

    > niezorientowany by pomyślał że gdzieniegdzie masz rację. Otóż nie masz.

    > Dzięki skłonności swojej psyche do podporządkowania się autorytetowi

    > (szamanowi) skorzystałeś z znanego nauce i wypróbowanemu po wielokroć

    > efektu placebo. A jeśli masz 60 lat, może twój katar sienny przeszedł

    > samoistnie a ty przypisujesz ustąpienie kuracji. W każdym razie medycyna

    > opiera się na lekach które przeszły dosyć skomplikowaną procedurę (np.

    > podwójnie ślepa próba) sprawdzania skuteczności. Tej procedury nie przeszły

> [...]

    Żadnych prób nie przeszedł magnes. Taki z zamka magnetycznego. A działa. Działa
    przeciwbólowo i przyspiesza regenerację uszkodzonych stawów. Pomimo że są
    podstawy wyjaśniające mechanizm oddziaływania magnesu to lekarze wolą drogie i
    ryzykowne operacje. Z grubsza wiadomo jak działa człowiek. Mechanizmy powodujące
    ciężkie i śmiertelne choroby są praktycznie nie znane. Wiadomo na przykład że
    pewna odmiana azbestu wywołuje raka płuc. Ale nie wiadomo dlaczego. Palenie
    tytoniu sprzyja powstawaniu raka płuc. Ale tylko u niewielkiej liczby palaczy.
    Kontakt z azbestem to 100% gwarancji na raka a papierosy kilka do kilkunastu
    procent. Nie wiadomo czy jak by ci co palili nigdy nie palili to też by nie
    zachorowali. Jak pole magnetyczne z magnesu od lodówki działa to może i inne
    urządzenia też działają. Kilka lat temu w telewizji lekarze wyśmiewali się ze
    swojego kolegi. Wyjechał do USA. Miał otwartą głowę i skojarzył że przyczyną
    szybkiego rozrostu przerzutów jest usunięcie głównego, największego nowotworu.
    Wydał całą kasę na badania i doszedł do wniosku że guz matka produkuje
    substancję chemiczną blokującą rozwój przerzutów. Polscy lekarze mówili w
    programie o nim że to oszołom, szaman i ogólnie głupek. Po kilku latach czytam
    na onecie że jakieś uznane laboratorium badawcze potwierdziło że miał rację. I
    że to może być przełom. I że taka terapia oczywiście nie jest w stanie wyleczyć
    ale może przedłużyć życie nie tak jak teraz od kilku tygodni do maksimum dwóch
    trzech lat a o kilkanaście lat. Na Twoim miejscu byłbym ostrożniejszy w
    wyciąganiu wniosków. Dokąd z przynajmniej dziewięćdziesięcio procentową
    pewnością nie będzie wiadomo jak działa człowiek nie można stwierdzić że jakieś
    urządzenie albo terapia nie działają. Zgadzam się z tym co ktoś napisał że
    przede wszystkim idzie o wyrwanie kasy od ludzi chorych. Ale nikt nie jest w
    stanie zagwarantować że pośród tysięcy oszołomskich preparatów i urządzeń nie ma
    takiego co leczy. Dasz wiarę że uznaną metodą przy przeszczepach jest
    przystawianie pijawek. Albo że u chorych na cukrzycę, posiadających nie gojace
    się rany stosuje się terapię polegającą na wpuszczaniu im do tych ran larw
    muchy. Leki stosowane przy wylewach oparte są o substancję którą produkują
    pijawki. Leczenie larwami much zostało podpatrzone w czasach kolonialnych w
    Afryce. Pewne laki nasercowe mają podłoże typowo ziołowe. Bardzo dobre lekarstwo
    stosowane przy kamicy nerkowej jest robione z koników morskich. Obecnie jest
    niedostępne w UE właśnie z tego powodu, chociaż równie skutecznego zamiennika
    nie ma. Masz`rację że wszystko jest badane z szamanizmem włącznie. Szamani są
    dobrzy w nerwicach ale wysiadają z oczywistych powodów na przykład z zakażeniami
    bakteryjnymi. Powód dla którego badają wszystko jest prozaiczny. Badacze są tak
    samo zagrożeni jak ci dla których opracowują terapie i robią lekarstwa. Oni to
    przede wszystkim dla siebie robią. A jak im się coś uda to zarabiają na tym kasę
    na inne badania.