  • Data: 2011-02-21 23:10:07
    Temat: Re: Moze ktos mi to skatalogowac? Etka Seat
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-02-21 19:40, Kris pisze:

    > ta i katalogowe cyferki to kupa
    > to samo powiedzili mi w ASO w Gdańsku
    > Prawidłowy nr.katalogowy:6E0 955 985 B
    >
    > Ale wyciagnołem zrobiłem foty i mamy co mamy 3B0 955 985C

    Zamów ten 3B0 i będziesz miał spokój.

    Jedne katalogi mówią tak, inne inaczej - czasami tak jest że do jakiejś
    partii samochodów poszła inna część niż do pozostałych i potem jest taki
    bałagan.

    Ciesz się że nie kupujesz elementów skrzyni biegów do Fiata, bo tam to w
    ogóle było chyba jakieś rękodzieło, bo każda skrzynia była inna :)