  • 1. Data: 2012-10-19 12:02:52
    Temat: Może
    Od: Trybun <r...@y...com>

    ktoś z Was orientuje się czy jest jeszcze w Orange możliwość
    przedłużenia terminu ważności konta pre-paid na rok - sms-em?

  • 2. Data: 2012-10-19 12:06:43
    Temat: Re: Może
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2012-10-19 12:02, Trybun wrote:
    > ktoś z Was orientuje się czy jest jeszcze w Orange możliwość
    > przedłużenia terminu ważności konta pre-paid na rok - sms-em?

    Przedwczoraj przedluzalem waznosc, info znalazlem w "promocjach" bodajze
    na stronie Orange.

  • 3. Data: 2012-10-19 12:07:04
    Od: dizel <x...@x...xx>

    On Fri, 19 Oct 2012 12:02:52 +0200, Trybun <r...@y...com> wrote:

    >ktoś z Was orientuje się czy jest jeszcze w Orange możliwość
    >przedłużenia terminu ważności konta pre-paid na rok - sms-em?

    Cały czas jest. Nie ma już możliwości przedłużenia na 2 lata bo to
    tylko chwilę można było natomiast na rok jak najbardziej. Start na nr
    8002

    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2012-10-19 12:44:09
    Od: Trybun <r...@y...com>

    W dniu 2012-10-19 12:07, dizel pisze:

    > Cały czas jest. Nie ma już możliwości przedłużenia na 2 lata bo to
    > tylko chwilę można było natomiast na rok jak najbardziej. Start na nr
    > 8002
    >
    > Pozdrawiam

    Właśnie doładowałem. Dzięki za info.

  • 5. Data: 2012-10-19 12:44:17
    Od: Trybun <r...@y...com>

    W dniu 2012-10-19 12:06, atm pisze:

    > Przedwczoraj przedluzalem waznosc, info znalazlem w "promocjach"
    > bodajze na stronie Orange.

    Tak, znalazłem - "oferta indywidualna-> promocje". Dziękuje.