  • Data: 2009-10-06 15:33:16
    Temat: Re: Motyl we włosach
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 6 Oct 2009, Dominik wrote:

    > czy aby na pewno jest tak źle ?

    IMVHO: "zależy co jest na zdjęciu".
    Jak dużo drobnych, kontrastowych szczegółów, to ilość poziomów
    /ilość barw można sobie spokojnie odpuścić, "256 każdemu wystarczy" ;)
    ale nie wiem czy np. płynne przejście półcieni na twarzy się
    na to załapie, obstawiam że nie.
    Ma ktoś "próbkę"?

    > Tu masz przykład mojego wykorzystania animowanego GIFa
    > w celu osiągnięcia efektu 3D:
    > http://www.dominik.4me.pl/html/wobbling_001.html
    > http://www.dominik.4me.pl/html/wobbling_002.html

    Żeby nie było, iż teraz wymyślam, to w kontekście zbliżonym
    (dighteringu na drukarce) z archiwum:
    http://groups.google.pl/group/pl.rec.foto.cyfrowa/ms
    g/b3b531fbc065b014

    :)