    From: "Ivam" <f...@-...fm>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Motosieka k. Kutna - opinie...?
    Date: Mon, 20 Jul 2009 15:48:54 +0200

    "Jasio" <b...@g...pl> wrote in message
    news:h41ms3$35a$1@inews.gazeta.pl...
    > Czy Ty czytasz czy tylko piszesz, Ivam?

    Mialem troche urlopu od komputera, odrabialem zaleglosci i dopiero teraz
    dotarlem do tego watku... poza tym zwykle olewam tematy, na ktore wiem, ze
    nic nie powiem (czyli np. komis w Kutnie, albo Lublinie) ;)

    A teraz do Falco:

    > Szukam czegoś do "zwykłej" jazdy", szczegółowy opis dałem w wątku
    > "krystalizowanie wyboru" czy jakoś tak... ;)

    Przegapilem watek. Nie chce mi sie w tej chwili sprawdzac, ale patrzac po
    znajomych i sobie, to polece:
    - XJ 600
    - Bandit 600
    - NTV 650
    - Zephyr 550
    - CB 500
    - GS 500
    - moze jeszcze Virago 535 (mi nie podchodzi, stad "moze")
    - moze jeszcze jakies maszyny virago-podobne, ale tutaj nie jestem w temacie

    Raczej z ogarnieciem nie bedziesz miec problemu, a szosowe 400, 450'tki bym
    omijal. Fajne zabawki (uwielbiam bandziorka 400), ale niestety wyjatkowo
    niepopularne w Polsce, stad problemy z czesciami i ew. zbytem gdy juz Ci sie
    znudzi.

    Na wyglad oczywiscie zwaracaj uwage, ale niech to nie bedzie decydujaca
    sprawa. Nie szukaj czegos, czego na allegro jest np. 4 sztuki;)

    Napalisz sie np. na Estrellke (albo gn 400), kupisz pierwsza z brzegu, bo
    innych nie ma i bedziesz mial 2 maszyny do grzebania wieczorami, a do jazdy
    nic.

    Tak samo odradzilbym Ci GN 250. Mialem okazje sie przewiezc kawalek (moja
    dziewczyna robi na tym kurs na prawko) i zdecydowanie odradzam. Za slabe, po
    prostu. Nie czulbym sie na tym calkowicie bezpiecznie w codziennej jezdzie.
    Nie powiem, pewnie jawa jest slabsza, ale szukasz maszyny do
    przemieszczania, a nie jazdy raz od swieta, zeby sie w niedziele pokazac,
    prawda? A poza tym na mocniejszych maszynach mozesz jechac zarowno powoli,
    jak szybko, na slabym sprzecie, tylko to pierwsze;)

    --
    pzdr:
    Ivam