    From: "p47" <k...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Motorower z Tesco
    Date: Sat, 3 Apr 2010 23:49:54 +0200

    Ja równiez zastanawiam się na kupnem tego skutera, który używać mam zamiar
    wyłącznie w celach rozrywkowych (w dzieciństwie jeżdziłem na motorowerach
    itp i sentyment pozostał;-).
    Jesli będzie się psuł, to w okresie gwarancji bedą mi go naprawiać (a w
    skrajnym przypadku nawet zwrócic kasę) i pod koniec gwarancji , jesli
    faktycznie to będzie nadmierne to z niewielką stratą go sprzedam. Podobnie
    postapię, jesli okaże się, że jego faktyczne osiągi są skrajnie kiepskie.
    Moim zdaniem w ten sposób mniej ryzykuję, niz kupujac w podobnej cenie, a
    nawet tańszy tzw. markowy, ale mocno używany pojazd.

    Przy okazji,- w ostatnich latach kupiłem w sumie 6 rowerów w supermarketach
    w cenach od ok 300 do ok 600,- . W ŻADNYM z nich (przy rekreacyjnym
    użytkowaniu) NIC złego nie działo się, nic nie psuło się (z wyjatkiem
    ułamanego pedału przy uderzeniu). Wszystkie jednak przeszły dośc dokładny
    przegląd zerowy, zarówno obowiazkowy, jak i mój osobisty;-).
    Osprzet miały całkowicie akceptowalny (np. przekładnie i przerzutki Shimano
    itp, wprawdzie popularne , ale jednak), a rama, obręcze, widelec itp. choć
    na pewno cięższe i toporniejsze niz w rowerach od 5 razy droższych były
    wystarczajaco solidne.
    A jak mi je kradli to zal był odpowiednio mniejszy... Po co płacic duzo
    więcej, skoro sprzęt tańszy zadawalająco spełnia oczekiwana funkcję.

    p47