  • Data: 2010-04-04 00:00:39
    Temat: Re: Motorower z Tesco
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "p47" <k...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:hp8db1$fdj$1@atlantis.news.neostrada.pl...

    > Ja równiez zastanawiam się na kupnem tego skutera, który używać mam zamiar
    > wyłącznie w celach rozrywkowych (w dzieciństwie jeżdziłem na motorowerach
    > itp i sentyment pozostał;-).
    > Jesli będzie się psuł, to w okresie gwarancji bedą mi go naprawiać

    Nie łudziłbym się.
    Koszt obowiązkowych przeglądów przekracza wartość gwarancji.
    A trzeba ich wykonać przynajmniej kilka w ciągu roku - ja miałem mieć
    pierwszy po 300 km.
    Za cenę przeglądu samochodu.
    Stwierdziłem że olej to sobie dzieciak sam wymieni i mam gdzieś ich
    gwarancję.
    Jak na razie nie żałuję - skuterek ma dwa lata i jeździ.
    Skorzystałem tylko z (damowej) poprawki przeglądu zerowego - Carrefour
    sprzedał mi skuterek totalnie niewyregulowany, po kilku dniach przestał
    odpalać, więz kazałem im go zawieść do serwisu, gdzie zrobili to porządnie.