  • 11. Data: 2010-10-07 20:07:54
    Temat: Re: Motorola Milestone - kilka pytań
    Od: Zbylut <Z...@N...zzz>

    Shreek zapodal(a):

    > 1. Jaka jest trwałość obudowy, ekranu oraz mechanizmu slidera? W necie
    > rozwodzą się nad jej wysoką jakością itp itd, ale mnie też interesuje
    > jak telefon wygląda po pewnym czasie używania? Czy slider nie zaczyna
    > "latać", "ocierać". Jak wygląda to antypoślizgowe pokrycie?

    po 5 miesiącach wygląda jak nowy. Slider działa też jak w dniu zakupu.
    Telefon noszę w futerale od HTC HD2 (taka 'szmatka' za 20 zł)

    > 2. Czy telefon ma wbudowaną funkcję odblokowania hasłem? Chodzi mi o
    > możliwość zablokowania dostępu do telefonu z wyjątkiem odbierania
    > rozmów. Pewnie można znaleźć odpowiedni soft ale mi chodzi czy da się
    > tak zabezpieczyć telefon wykorzystując fabryczne możliwości.

    można, jest taka funkcja standardowo

    > 3. Jak by wyglądała przesiadka z nokii e51? Mam sporo kontaktów i smsów
    > więc nie chciałbym tego żmudnie przepisywać, konwertować itp. Wiem, że
    > nowa zabawka to i przyjemnie się pobwaić ale przeklepywanie kontaktów
    > lub konwertowanie ich w jakimś programie jest upierdliwe.

    da się, bez problemu.

    --
    pozdrawiam, Zbylut

  • 12. Data: 2010-10-08 12:42:33
    Od: "Artur M. Piwko" <m...@b...pl>

    In the darkest hour on Wed, 06 Oct 2010 22:22:57 +0200,
    peter <p...@p...com> screamed:

    > ee widziales chyba odblokowanie ekranu.
    > Chociaz moze da sie zainstalowac cos do blokowania calego telefonu.
    > Standardowo jest tylko pasek ktory musisz przewinac zeby miec dostep do
    > ekranu.

    Da się. Wyświetlają się okrągłe pola 3x3. Jest OOTB.

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:226B ]
    [ 14:41:52 user up 12584 days, 2:36, 1 user, load average: 0.86, 0.71, 0.93 ]

    If at first you don't succeed, call it version 1.0

  • 13. Data: 2010-10-11 00:32:55
    Od: Piotr KUCHARSKI <n...@4...pl>

    Artur M. Piwko <m...@b...pl> wrote:
    > Jeśli chce przenieść z E51 właśnie to tak nie przeniesie.

    Po przeczytaniu pierwszego komentarza też nie? ;)

    p.