  • Data: 2011-10-03 17:21:15
    Temat: Re: Motopozytywni - Ratownicy na motocyklach
    Od: Tytus <v...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Siemka

    *** Michał V-R
    Ciekawy tylko jestem, czy procz kamizelek bedzie jakies dodatkowe
    oznakowanie motocykli i kierowcow, bo nie ukrywajac, w samej
    kamizelce
    jak bedzie jechal, to raczej trudno takiego ratownika odroznic od
    zwyklego motocyklisty, zwlaszcza w lusterku.

    Oznakowac to oni sie moga sami - i to nie sa ratownicy - to sa osoby
    po przeszkoleniu z pierwszej pomocy przedmedycznej.

    ***Niech robia uprawnienia na
    bomby (to nie takie trudne, psychotesty jak na kat C), i dodtkowe
    oznakowanie moto. OSP moze jezdzic na bombach, to moze taki ratownik
    rowniez moglby, mysle ze wiele by to pomoglo.

    Nic nie slyszalem o uprawnieniach na bomby - ale na pewno kazdy pojazd
    aby stal sie uprzywilejowany musi spelnic kilka warunkow opisanych
    m.in w PORD i Ustawie o transporcie i potem uzyskac zezwolenie z
    ministerstwa.
    A ochotnicy na cywilnych motocyklach raczej maja male szanse na takie
    zezwolenia...
    Cieszy mnie ta idea poprawy wizerunku - ale kurna potem jak juz on
    bedzie taki cieply i mily to znow jakis koles rozjedzie babcie i
    jeszcze emeryture jej wyrwie zeby se motur wyremontowac.
    I co ??? Cala robota na nic...