  • 1. Data: 2012-03-20 12:10:27
    Temat: Motocyklisto spierdalaj, czyli puszka na drodze
    Od: AZ <a...@g...com>

    <http://panwiewiorka.riderblog.pl/Motocyklisto_spier
    dalaj_czyli_puszka_na_drodze,b2596.html>

    http://tinyurl.com/7s7zgkz

    Tak dla tych co uważają wszystkich motocyklistów ze jedną wielką rodzinę
    idiotów.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 2. Data: 2012-03-20 13:15:39
    Od: Arek <a...@a...pl>

    W dniu 2012-03-20 12:10, AZ pisze:
> [...]
    >

    > http://tinyurl.com/7s7zgkz
    >
    > Tak dla tych co uważają wszystkich motocyklistów ze jedną wielką rodzinę

    Ale na pl.rec.motocykle już tego nie wrzuciłeś:)

    A.

  • 3. Data: 2012-03-20 13:19:09
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 03/20/2012 01:15 PM, Arek wrote:

    > Ale na pl.rec.motocykle już tego nie wrzuciłeś:)

    Bo wrzucił kto inny :-) Ale to TG bo też dotyczy samochodów.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 4. Data: 2012-03-20 13:21:44
    Od: Arek <a...@a...pl>

    W dniu 2012-03-20 13:19, AZ pisze:

    > Bo wrzucił kto inny :-) Ale to TG bo też dotyczy samochodów.

    No właśnie szukałem bo ciekaw byłem komentarzy i nie mogłem znaleźć.
    Musiało bardzo dawno być.

    A.

  • 5. Data: 2012-03-20 13:22:13
    Od: to <t...@i...pl>

    begin AZ

    > Tak dla tych co uważają wszystkich motocyklistów ze jedną wielką rodzinę
    > idiotów.

    Dobry tekst. Niestety jedna jaskółka wiosny nie czyni.

  • 6. Data: 2012-03-20 13:25:45
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 03/20/2012 01:21 PM, Arek wrote:

    > No właśnie szukałem bo ciekaw byłem komentarzy i nie mogłem znaleźć.
    > Musiało bardzo dawno być.

    Noooo, dawno 3 minuty wcześniej niż mój post ;-)

    https://groups.google.com/group/pl.rec.motocykle/bro
    wse_thread/thread/e719c65aa7ccb89c?hl=pl#

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 7. Data: 2012-03-20 13:39:30
    Od: Arek <a...@a...pl>

    W dniu 2012-03-20 13:25, AZ pisze:

    > Noooo, dawno 3 minuty wcześniej niż mój post ;-)
    >
    > https://groups.google.com/group/pl.rec.motocykle/bro
    wse_thread/thread/e719c65aa7ccb89c?hl=pl#

    A fakt, to "współżycie" w temacie kompletnie mnie zmyliło:)

    Pierwsze komentarze zapowiadają się dobrze:
    "... Jeszcze nie widzialem zeby sloniowi jaja zwisaly po bokach, jak
    motorowi kufry. Znaczy gosc pierdoli jak potluczony. ..."
    :)

    A.