  • 1. Data: 2009-04-27 13:38:48
    Temat: Motocykliściginą, a ustawy brak
    Od: s...@m...com

    Resort zapowiadał zmiany w przepisach, by młodzi, niedoświadczeni kierowcy nie
    mogli jeździć na motocyklach - ścigaczach. Ale nic się nie zmieniło -
    pisze "Metro".
    "Wyeliminujemy młodocianych piratów" - zapewniał ponad rok temu minister
    infrastruktury Cezary Grabarczyk.

    Nadal każdy, kto skończy 18 lat i zda egzamin na prawo jazdy kategorii A, może
    wsiąść na szybki motor. "Metro" zapytało urzędników resortu infrastruktury,
    dlaczego tak się stało?

    Z odpowiedzi, jaką dostała gazeta, wynika, że przepisy wciąż krążą po biurkach
    kolejnych pracowników ministerstwa. Z początkiem kwietnia trafiły do Komitetu
    Rady Ministrów. Kiedy zajmą się nimi posłowie - wciąż nie wiadomo.

    Więcej o tej sprawie w dzisiejszym wydaniu "Metra".

    http://moto.onet.pl/1554432,1,motocyklisci-gina-a-us
    tawy-brak,artykul.html?
    node=2

  • 2. Data: 2009-04-27 13:58:23
    Temat: Re: Motocykliściginą, a ustawy brak
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia Mon, 27 Apr 2009 15:38:48 +0200, spam napisał(a):

    > Nadal każdy, kto skończy 18 lat i zda egzamin na prawo jazdy kategorii
    > A, może wsiąść na szybki motor. "Metro" zapytało urzędników resortu
    > infrastruktury, dlaczego tak się stało?

    a co mają przepisy do jeżdżących bez prawka?

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    BMW R1100GS '94 (DC)

  • 3. Data: 2009-04-27 20:24:21
    Temat: Re: Motocykli?cigin?, a ustawy brak
    Od: N1 <s...@v...pl>

    masti pisze:
    > a co mają przepisy do jeżdżących bez prawka?

    Przepisy zabraniają

  • 4. Data: 2009-04-28 06:23:58
    Od: Sqeeb <s...@i...community>

    On Mon, 27 Apr 2009 22:24:21 +0200
    N1 <s...@v...pl> wrote:

    > Przepisy zabraniają

    ...a ludzie i tak jeżdżą.

    --
    Pozdrawiam,
    Sqeeb

  • 5. Data: 2009-04-28 06:31:21
    Od: Arni <a...@N...spam>

    Sqeeb pisze:

    > ...a ludzie i tak jeżdżą.

    bo od małego nie wpaja sie poszanowania dla prawa a kara nie jest
    nieuchronna (nie musi byc duża)

    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

  • 6. Data: 2009-04-28 06:44:25
    Od: Sqeeb <s...@i...community>

    On Tue, 28 Apr 2009 08:31:21 +0200
    Arni <a...@N...spam> wrote:

    > bo od małego nie wpaja sie poszanowania dla prawa a kara nie jest
    > nieuchronna (nie musi byc duża)

    Tak. Zabije siebie i moje dziecko...

    To chyba taka Polska mentalność postkomunistyczna, nie? Paragrafy są
    be...

    --
    Pozdrawiam,
    Sqeeb

  • 7. Data: 2009-04-28 06:50:53
    Temat: Re: Motocykli?cigin?, a ustawy brak [OT]
    Od: Piotr Rezmer <p...@W...ens.net.pl>

    Sqeeb pisze:

    > To chyba taka Polska mentalność postkomunistyczna, nie? Paragrafy są
    > be...

    Myślę, że bardzo wiele zależy od kurtury społeczeństwa. W Polsce panuje
    tendencja do regulowania wszystkiego co się da prawnie. Ale przepisy
    nigdy nie będą idealne: zawsze będą absurdy i sposoby na ich obejście, z
    tego powodu można postępować zgodnie z prawem i jednocześnie nieetycznie.
    Zastanawiam się czy nie byłoby lepiej minimalizować prawo, przepisy i
    ocenę/karanie zostawiać społeczeństwu. Takie rozwiązanie może się
    sprawdzać w krajach gdzie ludzie nie starają się na każdym kroku
    kombinować, jak tu kogoś wyruchać. U nas, boję się, że nie da się czegoś
    takiego wprowadzić.

    --
    pozdrawiam
    Piotr

  • 8. Data: 2009-04-28 08:22:17
    Od: RadoslawF <r...@g...pl>

    Dnia 2009-04-28 08:50, Użytkownik Piotr Rezmer napisał:

> [...]
    > sprawdzać w krajach gdzie ludzie nie starają się na każdym kroku
    > kombinować, jak tu kogoś wyruchać. U nas, boję się, że nie da się czegoś

    Tak bywa w krajach gdzie państwo nie stara się wyruchać obywatela.
    Więc obywatel nie próbuje wyruchać państwa i przy okazji innych
    obywateli. U nas musi być oczywiście inaczej.

    Pozdrawiam

  • 9. Data: 2009-04-28 09:49:01
    Od: Sqeeb <s...@i...community>

    On Tue, 28 Apr 2009 10:22:17 +0200
    RadoslawF <r...@g...pl> wrote:

    > Tak bywa w krajach gdzie państwo nie stara się wyruchać obywatela.
    > Więc obywatel nie próbuje wyruchać państwa i przy okazji innych
    > obywateli. U nas musi być oczywiście inaczej.

    Polski Obywatel to jakiś seksocholik abo erotoman...

    --
    Pozdrawiam,
    Sqeeb

  • 10. Data: 2009-04-28 11:27:06
    Od: p...@i...pl

    On 28 Kwi, 08:31, Arni <a...@N...spam> wrote:

    > bo od małego nie wpaja sie poszanowania dla prawa a kara nie jest
    > nieuchronna (nie musi byc duża)

    nie musi byc prawa, ale musza byc rodzice ktorzy czuja ze sa
    odpowiedzialni za swe dzieci mniejsze i wieksze. Jak w dziecinstwie
    rodzice odpowiednio w glowie uczesza gzubom to zadna ustawa nie
    potrzebna,w doroslym zyciu tez, choc jak obserwuje rzeczywistosc to
    juz coraz mniej rodzicow to czuje...wszyscy czekaja ze minister,
    ustawa zakaze, nakaże a "oni" wyegzekwuja....to takie zdobycza
    socjalistycznej cywilizacji europejskiej, gdzie jednostka morda w
    kubel tylko kolektyw pedalow sie liczy...zreszta sorki ntg... taka
    zolc mnie zalewa jak byle komunista chce mi mowic jak wychowac
    dzieci...

    pzdr
    krzychut