  • 41. Data: 2011-09-17 19:28:48
    Temat: Re: Motocykliści jeżdżą szybko i bezpiecznie
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sat, 17 Sep 2011, Bartek Kacprzak wrote:

    > To niech zrobia badania co 5 lat, szybko debile sie odsieja.

    Udajesz że nie rozumiesz?
    Oni wszelkie badania PRZEJDĄ.

    > _nie_ wszyscy _musza_miec prawo jazdy.

    Ale Ty wcale nie chcesz odsiać debili jadšcych na czołówkę.
    Ci przed komisją tego nie zrobiš :P - bo to nie jest błąd.

    pzdr, Gotfryd

  • 42. Data: 2011-09-17 19:38:48
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Sat, 17 Sep 2011 16:40:18 +0000 osobnik zwany to wystukał:

    > begin masti

    > Mam jakiś obowiązek odpowiadania na każde głupie pytanie?

    nie, ale znamienne jest, że nie potrafisz odpowiedzieć na tak proste
    pytanie. W końcu jakiś cel w tym miałeś, a może nie?

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 43. Data: 2011-09-17 19:46:03
    Od: to <t...@x...abc>

    begin masti

    > nie, ale znamienne jest, że nie potrafisz odpowiedzieć na tak proste
    > pytanie.

    Nie chcę != nie potrafię.

  • 44. Data: 2011-09-17 19:58:00
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Sat, 17 Sep 2011 17:46:03 +0000 osobnik zwany to wystukał:

    > begin masti

    > Nie chcę != nie potrafię.

    zawsze mnie zastanawiało zainteresowanie wypadkami i innym syfem tak "z
    czystej ciekawości". Rozumiem, że jesteś wiernym czytelnikiem fucktu i
    SE ;)

  • 45. Data: 2011-09-17 20:14:04
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 17.09.2011 18:38, to pisze:

    > Próbuj sobie odkręcać kota ogonem, ale prawda jest taka, że wypadek
    > skojarzył Ci się z "metaforycznym waleniem konia" (cokolwiek to jest), a

    Hint: "beating a dead horse".

    > potem stwierdziłeś, że "głodnemu chleb na myśl i wszystko mu się z tym
    > chlebem kojarzy". Dla mnie wniosek jest oczywisty.

    Że jesteś "głodny"? Fakt.

  • 46. Data: 2011-09-17 20:14:38
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 17.09.2011 19:58, masti pisze:

    > zawsze mnie zastanawiało zainteresowanie wypadkami i innym syfem tak "z
    > czystej ciekawości". Rozumiem, że jesteś wiernym czytelnikiem fucktu i
    > SE ;)

    "Wiem, ale nie powiem!" ;->

  • 47. Data: 2011-09-17 20:38:20
    Od: nalesnik <m...@o...o2.o2.o2.pl>

    W dniu 17.09.2011 11:17, Bydlę pisze:
    > Nie do końca - niejaki Wałęsa J. nie skasował tylko swojego pojazdu, a
    > uszkodził cudzy, więc - być może będą szybciej ubywać, ale sporym
    > kosztem...

    Niezwykle celny przykład, Watsonie

  • 48. Data: 2011-09-17 20:39:10
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 17-09-2011 18:18, to pisze:
    > debili na motorach uważa, że każdy powinien być w stanie dostrzec
    > psychola na motorku jadącego 200 km/h gdzieś daleko z tyłu i odczytać
    > telepatycznie jego przyszłe zamiary. Drogi są też dla
    > osiemdziesięciolatków.

    No właśnie. To tak jakby zabrać mu ciasteczko.

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 49. Data: 2011-09-17 21:22:46
    Od: to <t...@x...abc>

    begin masti

    > zawsze mnie zastanawiało zainteresowanie wypadkami i innym syfem tak "z
    > czystej ciekawości". Rozumiem, że jesteś wiernym czytelnikiem fucktu i
    > SE ;)

    Jak zwykle nic nie zrozumiałeś.

  • 50. Data: 2011-09-17 21:23:54
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Sat, 17 Sep 2011 19:22:46 +0000 osobnik zwany to wystukał:

    to mnie oświeć.