  • 51. Data: 2011-09-17 21:37:59
    Temat: Re: Motocykliści jeżdżą szybko i bezpiecznie
    Od: "Maciej S." <m...@c...pl>

    > To niech zrobia badania co 5 lat, szybko debile sie odsieja.
    > A ci co mimo wszystko przejda moze sie rozwala jak ci w bmw z piaseczna.

    Nie da rady nawet jak wprowadzą testy psychologiczne - bo te debili nie
    wykrywają.
    Lekarz też nie ma prawa debilowi odmówić prawa jazdy.

    Ale od lutego wchodzą na szczęscie nowe trudniejsze egzaminy - i duża częśc
    kretynów nie przejdzie (większa baza pytań, odpowiedzi na bieżąco w czasie
    kilku sekund, brak możliwości poprawki)

    MS

  • 52. Data: 2011-09-17 21:40:20
    Od: "Maciej S." <m...@c...pl>

    > Raczej nie ze swojej winy...

    Tak, tylko nigdzie nie można się dowiedzieć ile jechał i czy miał promile.

    No,ile za....dalal?

    MS

  • 53. Data: 2011-09-17 21:59:46
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Sat, 17 Sep 2011 21:37:59 +0200 osobnik zwany Maciej S.
    wystukał:

    > Ale od lutego wchodzą na szczęscie nowe trudniejsze egzaminy - i duża
    > częśc kretynów nie przejdzie (większa baza pytań, odpowiedzi na bieżąco
    > w czasie kilku sekund, brak możliwości poprawki)

    nic z tego nie wyjdzie poza tym, że będą zdawali kilkukrotnie.
    jeśli te pyanie będą równie "inteligentne" jak dotychczasowe to ja
    dziekuję. Wiele z nich nie ma nic wspólnego z rzeczywsitym ruchem drogowym

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 54. Data: 2011-09-17 22:01:04
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Sat, 17 Sep 2011 21:40:20 +0200 osobnik zwany Maciej S.
    wystukał:

    > Tak, tylko nigdzie nie można się dowiedzieć ile jechał i czy miał
    > promile.
    >
    > No,ile za....dalal?

    a biegli już się wypowiedzieli?
    068,.html
    czy może już wiesz z radaru w oczach od czytania artykułów?

  • 55. Data: 2011-09-18 08:53:27
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2011-09-17 18:38:20 +0000, nalesnik <m...@o...o2.o2.o2.pl> said:

    > Niezwykle celny przykład, Watsonie

    Czyżbyś zaliczał się do tych nielicznych, którym wydaje się, że tam
    poboczenapadło na Walęsę J. i nic poza motocyklem Wałęsy J. nie
    ucierpiało?

    Od dawna to masz?

    --
    Bydlę

  • 56. Data: 2011-09-18 10:04:13
    Od: "Maciej S." <m...@c...pl>

    > nic z tego nie wyjdzie poza tym, że będą zdawali kilkukrotnie.
    > jeśli te pyanie będą równie "inteligentne" jak dotychczasowe to ja
    > dziekuję. Wiele z nich nie ma nic wspólnego z rzeczywsitym ruchem drogowym

    Co nie zmienia faktu że część jełopów nie zda tego nawet za 10tym razem.

    MS

  • 57. Data: 2011-09-18 10:07:00
    Od: "Maciej S." <m...@c...pl>

    > http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80273,10283
    068,.html
    > czy może już wiesz z radaru w oczach od czytania artykułów?

    Biegli? Odpowiednio dobrani biegli wypowiedzą sięże Wałęsa jechał 90 km/h i
    ani kilonetra więcej.

    A tak z ciekawości ile trzeba jechać by zostać wyrzuconym 40 metrów i ile by
    prędkościomierz został doszczętnie zniszczony?

    MS

  • 58. Data: 2011-09-18 10:25:56
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Maciej S." <m...@c...pl> napisał w wiadomości
    068,.html

    > Biegli? Odpowiednio dobrani biegli wypowiedzą sięże Wałęsa jechał 90 km/h
    > i ani kilonetra więcej.

    Już podali.
    http://wiadomosci.dziennik.pl/wydarzenia/artykuly/35
    6376,z-jaka-predkoscia-jechal-jaroslaw-walesa.html

    A Ty wiesz że było inaczej, bo?

  • 59. Data: 2011-09-18 11:49:45
    Od: "Bartek Kacprzak" <b...@w...pl>

    Użytkownik "Maciej S." <m...@c...pl> napisał w wiadomości >
    > A tak z ciekawości ile trzeba jechać by zostać wyrzuconym 40 metrów i ile
    > by prędkościomierz został doszczętnie zniszczony?

    70 km/h jesli nie zdazyl zahamowac.

    Nastepny znafca motocykli.

    --
    Bartek
    niebieska9'99

  • 60. Data: 2011-09-18 11:52:49
    Od: "Bartek Kacprzak" <b...@w...pl>

    Użytkownik "Bydlę" <p...@g...com> napisał w wiadomości

    > Czyżbyś zaliczał się do tych nielicznych, którym wydaje się, że tam
    > poboczenapadło na Walęsę J. i nic poza motocyklem Wałęsy J. nie
    > ucierpiało?
    >
    > Od dawna to masz?
    To pisz z sensem bo z pierwszego postu wynika, ze to motocyklista spowodowal
    kolizje.
    Bo akurat w tym przypadku slepy puszkarz zniszczyl czyjs pojazd.

    --
    Bartek
    niebieska9'99