  • 31. Data: 2011-09-17 11:36:19
    Temat: Re: Motocykliści jeżdżą szybko i bezpiecznie
    Od: "Bartek Kacprzak" <b...@w...pl>

    Użytkownik "Bydlę" <p...@g...com> napisał w wiadomości
    news:j51oj7$5d7$1@inews.gazeta.pl...

    > Nie do końca - niejaki Wałęsa J. nie skasował tylko swojego pojazdu, a
    > uszkodził cudzy, więc - być może będą szybciej ubywać, ale sporym
    > kosztem...
    Raczej nie ze swojej winy...

    --
    Bartek
    niebieska9'99

  • 32. Data: 2011-09-17 12:24:28
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Bydlę" <p...@g...com> napisał w wiadomości

    > Nie do końca - niejaki Wałęsa J. nie skasował tylko swojego pojazdu, a
    > uszkodził cudzy

    Akurat to jemu uszkodzono pojazd.

  • 33. Data: 2011-09-17 12:58:12
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sat, 17 Sep 2011, Bartek Kacprzak wrote:

    > zrobi sie normalnie kiedy zaostrza warunku do uzyskania prawa jazdy,

    Niekoniecznie.
    Była niedawno dyskusja z filmikiem jadącego na czołówkę i czyjś
    opis takiego zdziwionego że ktoś ma pretensje.
    Sądzisz że takie akcje *nie* były umyślne?

    pzdr, Gotfryd

  • 34. Data: 2011-09-17 14:26:37
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Fri, 16 Sep 2011 19:27:13 +0000 osobnik zwany to wystukał:

    > begin Andrzej Lawa

    > Przypuszczam, że ta projekcja może mieć źródło w Twoich własnych
    > skłonnościach, sugeruję wizytę u specjalisty.

    nie odpowiedziałeś po co to zamieściłeś.

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 35. Data: 2011-09-17 14:27:10
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Sat, 17 Sep 2011 07:33:27 +0200 osobnik zwany Twat wystukał:

    następny kretyn

  • 36. Data: 2011-09-17 15:29:10
    Od: "Bartek Kacprzak" <b...@w...pl>

    > Niekoniecznie.
    > Była niedawno dyskusja z filmikiem jadącego na czołówkę i czyjś
    > opis takiego zdziwionego że ktoś ma pretensje.
    > Sądzisz że takie akcje *nie* były umyślne?
    To niech zrobia badania co 5 lat, szybko debile sie odsieja.
    A ci co mimo wszystko przejda moze sie rozwala jak ci w bmw z piaseczna.

    _nie_ wszyscy _musza_miec prawo jazdy.

    --
    Bartek
    niebieska9'99

  • 37. Data: 2011-09-17 17:15:36
    Od: "wlasti" <w...@W...pl>

    Użytkownik "Dysiek" <b...@b...pl> napisał w wiadomości
    > Ale wjazd w zakaz juz nie.
    > Dysiek

    no tego nie wiemy - mógł mieć pozwolenie i z tej racji dodATKOWY CZŁOWIEK
    który miał coś sygnalizować -
    a że robił to po rusku - efekt jak efekt...

    fajnie się nóżka pod kołem zaklinowała temu motorzyście :) - 20 cm obrotu
    koła i byłoby już nieciekawie...

  • 38. Data: 2011-09-17 18:18:02
    Od: to <t...@x...abc>

    begin Bartek Kacprzak

    > _nie_ wszyscy _musza_miec prawo jazdy.

    Wręcz przeciwnie, samochód to w tej chwili standard, nie ma powodu, żeby
    ograniczać ludziom możliwość korzystania z tego środka lokomocji bo paru
    debili na motorach uważa, że każdy powinien być w stanie dostrzec
    psychola na motorku jadącego 200 km/h gdzieś daleko z tyłu i odczytać
    telepatycznie jego przyszłe zamiary. Drogi są też dla
    osiemdziesięciolatków.

  • 39. Data: 2011-09-17 18:38:31
    Od: to <t...@x...abc>

    begin Andrzej Lawa

    > Nie, cwelu

    Doszedłeś do krańca swoich umiejętności retorycznych i postanowiłeś
    wykorzystać podwórkowe czy po prostu ujawniłeś swój prawdziwy poziom
    kultury?

    > - ty jesteś głodny, skoro metaforyczne "walenie konia"
    > skojarzyło ci się z dosłowną masturbacją.

    Próbuj sobie odkręcać kota ogonem, ale prawda jest taka, że wypadek
    skojarzył Ci się z "metaforycznym waleniem konia" (cokolwiek to jest), a
    potem stwierdziłeś, że "głodnemu chleb na myśl i wszystko mu się z tym
    chlebem kojarzy". Dla mnie wniosek jest oczywisty.

  • 40. Data: 2011-09-17 18:40:18
    Od: to <t...@x...abc>

    begin masti

    > nie odpowiedziałeś po co to zamieściłeś.

    Mam jakiś obowiązek odpowiadania na każde głupie pytanie?