  • 21. Data: 2011-09-17 01:00:48
    Temat: Re: Motocykliści jeżdżą szybko i bezpiecznie
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    W dniu 2011-09-16 22:47, DoQ pisze:

    > Miej jaja i przyznaj, że tym motorkiem jechała jakaś cipa z nadmierną
    > prędkością...

    Niemożliwe! Motocykliści to awangarda i śmietanka polskich kierowców a
    wszystkie wypadki i patologiczne sytuacje na drodze powodowane są przez
    "czterokołowców", tirowców i kiepskie drogi.

    > Pozdrawiam
    > Paweł

    pozdrawiam.
    PlaMa

  • 22. Data: 2011-09-17 07:33:27
    Od: Twat <n...@o...pl>

    W dniu 2011-09-16 16:51, to pisze:
    > Oto dowód:
    > http://www.youtube.com/watch?v=vXRo7kk5c7Y

    im szybciej będą jeździć tym mniej ich będzie to chyba dobrze?

  • 23. Data: 2011-09-17 09:24:56
    Od: "Dysiek" <b...@b...pl>

    > Miej jaja i przyznaj, że tym motorkiem jechała jakaś cipa z nadmierną
    > prędkością...

    Ile jechal nie wiemy, a tirowiec nie jest bez winy - wjezdal pod ZAKAZ
    WJAZDU - co widac na filmiku, no i skret z lewego pasa w prawo tez zgodny z
    przepisami nie jest.

    Dysiek

  • 24. Data: 2011-09-17 09:55:06
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 16.09.2011 22:34, to pisze:

    > Po co mam sprawdzać oba te wyrazy, skoro to synonimy?

    Dla pewności.

    > Mam przez to rozumieć, że jesteś głodny masturbacji, skoro wypadek Ci się
    > z nią skojarzył?

    Nie, cwelu - ty jesteś głodny, skoro metaforyczne "walenie konia"
    skojarzyło ci się z dosłowną masturbacją.

    CBDO.

  • 25. Data: 2011-09-17 09:57:54
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    Dnia Sat, 17 Sep 2011 09:24:56 +0200, Dysiek napisał(a):

    > no i skret z lewego pasa w prawo tez zgodny z
    > przepisami nie jest.

    Przy pojeździe tych gabarytów jak najbardziej jest.

    --
    Pozdrawiam,
    Tlen: madman1985, GG: 2283138

  • 26. Data: 2011-09-17 10:01:45
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 16.09.2011 22:47, DoQ pisze:

    > Miej jaja i przyznaj, że tym motorkiem jechała jakaś cipa z nadmierną
    > prędkością...

    Tylko zakładając brak haczyków w nawierzchni musiałaby to by być
    straszna cipa - bo ta "nadmierna prędkość" była stosunkowo niska -
    bardzo mocno wątpię, żeby setkę przekroczył w chwili gleby.

  • 27. Data: 2011-09-17 10:29:35
    Od: "Dysiek" <b...@b...pl>

    > Przy pojeździe tych gabarytów jak najbardziej jest.

    Ale wjazd w zakaz juz nie.

    Dysiek

  • 28. Data: 2011-09-17 10:33:14
    Od: "Bartek Kacprzak" <b...@w...pl>

    Użytkownik "PlaMa" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Niemożliwe! Motocykliści to awangarda i śmietanka polskich kierowców a
    > wszystkie wypadki i patologiczne sytuacje na drodze powodowane są przez
    > "czterokołowców", tirowców i kiepskie drogi.
    Wreszcie zrozumiałeś :)
    zrobi sie normalnie kiedy zaostrza warunku do uzyskania prawa jazdy, wtedy
    bedzie mniej debili za kierownica.

    --
    Bartek
    niebieska9'99

  • 29. Data: 2011-09-17 10:36:35
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 17-09-2011 10:01, Andrzej Lawa pisze:
    > Tylko zakładając brak haczyków w nawierzchni musiałaby to by być
    > straszna cipa - bo ta "nadmierna prędkość" była stosunkowo niska -
    > bardzo mocno wątpię, żeby setkę przekroczył w chwili gleby.

    Ale zobacz jaki głupek, dojeżdża do skrzyżowania i odkręca manetkę.
    Na środkowym stoi samochód, pracownik stacji(?) macha do niego z prawej
    strony - zero refleksji, grunt to ciąć dalej.

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 30. Data: 2011-09-17 11:17:27
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2011-09-17 05:33:27 +0000, Twat <n...@o...pl> said:

    > im szybciej będą jeździć tym mniej ich będzie to chyba dobrze?

    Nie do końca - niejaki Wałęsa J. nie skasował tylko swojego pojazdu, a
    uszkodził cudzy, więc - być może będą szybciej ubywać, ale sporym
    kosztem...

    --
    Bydlę