  • 41. Data: 2010-07-24 06:12:03
    Temat: Re: "Motocykle trafiają pod strzechy" :)
    Od: Kosmaty <k...@g...pl>

    W dniu 2010-07-23 12:10, The_EaGle pisze:

    Jednym słowem kutasiny jeździły bez Twojego certyfikatu! Chuje!

  • 42. Data: 2010-07-24 12:44:44
    Temat: Re: "Motocykle trafiaj? pod strzechy" :)
    Od: marusc <c...@g...pl>

    W dniu 2010-07-23 16:40, Alex D. B. pisze:
    > W dniu 2010-07-23 12:33, The_EaGle pisze:

    > podkoszulku - tyle, ze w pl nie dadza mi po piwo podjechac bez kasku...
    >

    > Alex.

    W pl nie można wypić piwa i jechać. A tam nawet autobus staje, żeby
    sobie kierownik strzelił raka.

    --
    Marek

    R1200GS

    F650 95 sprzedam

  • 43. Data: 2010-07-24 16:53:47
    Od: "sowa" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "J_K_K" <J...@i...fm> napisał w wiadomości

    > " No, w galerii jestem. Jak to w jakiej ?
    > Zgłupiałaś ? No przecież, ze w handlowej !"

    monolog mlodego Sztura:))

    --
    pozdrawiam,
    Sowa

  • 44. Data: 2010-07-24 18:56:28
    Od: Shreek <p...@M...onet.pl>

    The_EaGle pisze:

    > Zawsze chciałem aby motocykle trafiły pod strzechy tylko nie jestem
    > pewien czy o takie strzechy mi chodziło... ;)

    No i...
    Ostatnio w ponad trzydziestostopniowych upałach to mi się nawet
    motocyklem jeździć nie chciało a jak już musiałem coś w centrum załatwić
    (jakby nie patrzeć szybciej dojadę niż puszką) to pojechałem własnie w
    krótkich spotniach, t-shircie i sandałach a jakby nie przpisy to bym
    sobie kask darował.

    --
    M.

  • 45. Data: 2010-07-24 20:41:39
    Od: Glub <g...@g...com>

    jarek67 <j...@p...onet.pl> wrote:

    > Motocyklista do teatru? Precel?

    "W życiu bym poszedł do teatru..."

    --
    Glub

  • 46. Data: 2010-07-24 20:50:17
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    On Fri, 23 Jul 2010 12:10:20 +0200, The_EaGle <e...@j...com>
    wrote:

    > Zawsze chciałem aby motocykle trafiły pod strzechy tylko nie jestem
    > pewien czy o takie strzechy mi chodziło... ;)

    Oj, to nie wiedziałeś że motórzyści dzielą się na oszlifowanych
    i nieoszlifowanych? ;>

    r.
    _____________

  • 47. Data: 2010-07-26 08:58:22
    Od: Gawron <m...@g...com>

    On 23 Lip, 12:38, Paweł Andziak <g...@g...pl> wrote:

    > E tam. W Grecji latają bez kasku i w sandałach litrowymi sportami i się
    > nie przejmują. Do tego tam jest jeszcze bardzo śliski asfalt.

    Tak jest. Miliony grekow nie moga sie mylic!

    Gawron
    AT

  • 48. Data: 2010-07-26 09:08:46
    Od: Paweł Andziak <g...@g...pl>

    W dniu 26.07.2010 10:58, Gawron pisze:

    > Tak jest. Miliony grekow nie moga sie mylic!

    Ale co się mylić? Jak ktoś lubi w t-shircie i sandałach, to jego
    problem. Kask jest wymagany w Polsce, ale reszta ekwipunku nie. Trzeba
    sobie wybrać jakiś kompromis między bezpieczeństwem, a komfortem
    termicznym. Tym bardziej, że fakt posiadania lub nie posiadania butów
    motocyklowych czy rękawic, nie ma żadnego wpływu na bezpieczeństwo innych.

    --
    ganda

  • 49. Data: 2010-07-26 09:35:15
    Od: Don Pedro <n...@o...pl>

    Sir Piernik pisze:
    > The_EaGle pisze:
    > ...>8
    >
    > Jestes pewien??
    > A co powiesz na taka piecdziesiatke?
    > http://www.sirpiernik.eu/Serbia/Lazarevac/Lazarevac/
    photos/photo40.html

    Jeśli to fotka z Polski, to pewnie zarejestrowany na 50-kę ;)

    pozdr
    DP
    TL-S

  • 50. Data: 2010-07-26 09:38:16
    Od: Kefir <a...@g...com>

    On Jul 26, 11:08 am, Paweł Andziak <g...@g...pl> wrote:

> [...]
    > termicznym. Tym bardziej, że fakt posiadania lub nie posiadania butów
    > motocyklowych czy rękawic, nie ma żadnego wpływu na bezpieczeństwo innych.

    Owszeu, dopoki delikwent w razie dzwoneczka nie otrzymuje pomocy
    lekarskiej na koszt NFZ czyli podatnikow.

    --
    Pozdrawiam, Art