  • 31. Data: 2010-07-23 16:36:16
    Temat: Re: "Motocykle trafiają pod strzechy" :)"
    Od: jarek67 <j...@p...onet.pl>

    Dnia 23-07-2010 o 13:46:22 Monster <a...@o...pl> napisał(a):

    > Do teatru pewnie chodzisz w trampkach i ortalionie,przecież nie ma
    > stosownej ustawy.

    Motocyklista do teatru? Precel?

    --
    pzdr
    jarek67

  • 32. Data: 2010-07-23 16:40:08
    Od: jarek67 <j...@p...onet.pl>

    Dnia 24-07-2010 o 08:12:03 Kosmaty <k...@g...pl> napisał(a):

    > Jednym słowem kutasiny jeździły bez Twojego certyfikatu! Chuje!

    I sie kutasy przeciskaly na trzeciego w korku.
    --
    pzdr
    jarek67

  • 33. Data: 2010-07-23 17:02:50
    Temat: Re: "Motocykle trafiaj? pod strzechy" :)
    Od: Sir Piernik <d...@p...onet.pl>

    The_EaGle pisze:
    ...>8
    > Na skuterach czy tamtejszych nakedach o pojemnosci ~100cm3.
    > Poruszających się dookoła komina.

    Jestes pewien??
    A co powiesz na taka piecdziesiatke?
    http://www.sirpiernik.eu/Serbia/Lazarevac/Lazarevac/
    photos/photo40.html
    Mam tego wiecej :)

    PozdrAwiam
    Sir Piernik
    Betvelwe

  • 34. Data: 2010-07-23 18:28:37
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2010-07-23 16:40, Alex D. B. pisze:

    > troche relaxu - w takich warunkach tez pomykam w krotkich spodenkach i
    > podkoszulku - tyle, ze w pl nie dadza mi po piwo podjechac bez kasku...

    U nas to nawet po piwie nie daja latac. A w innych krajach da sie.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition
    www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

  • 35. Data: 2010-07-23 18:48:28
    Od: Jacot <j...@m...pl>

    "Mr. MAKARENA" <m...@n...pl> wrote:

    >W krajach typu Grecja , Wlochy itp ..80% motocyklistow jezdzi w samych
    >majtkach , klapkach i bez kasku ..

    Zastam, od razu grecji czy innych wlochach... W moim miescie rodzinnym
    stoje sobie dzisiaj na stacji, dosyc czesto stoje;), i tak sobie
    patrze. Procentow nie szacowalem ale motocyklistow przez dzien
    przewinelo sie w cholere. Tylko 4 trafilo sie dziwakow, ubranych jakby
    ich swiezo z salonu wypuscili w pelnym rynsztunku. Ciekawe czy byli z
    siebie dumni...;) Pewnie tak, chyba u nich pod "strzechami" pustka...

    --
    Pozdrowionka
    Jacot M10

  • 36. Data: 2010-07-23 18:52:41
    Od: Jacot <j...@m...pl>

    mleko <m...@m...ml> wrote:

    >coby nie zaklocac doznan estetycznych
    >wytrawnych bajkerow.

    Z ta wytrawnoscia przegiales;)

    --
    Pozdrowionka
    Jacot M10

  • 37. Data: 2010-07-23 19:00:38
    Temat: Re: "Motocykle trafiajš pod strzechy" :)
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2010-07-23 12:13, n...@s...com pisze:

    > Ale jak w ortalion ? U Was pada czy jak ?

    u nas dzisiaj caly dzien

  • 38. Data: 2010-07-23 21:11:48
    Od: "Mustafa" <M...@B...xx>

    > ja i wielu innych pomyśli o Tobie

    No staaaaary....
    A co to kogo obchodzi, co Ty o kim myślisz ???
    Myśl sobie co chcesz i nie zawracaj ludziom du.y :)

    Masz ochotę jeździć przy 35 stopniach w skórze po mieście to jeździj.
    Inny ma ochotę jeździć w t-shircie i gucio go obchodzą Twoje komentarze :)
    No chyba, że jest podobny do Ciebie i teraz siedząc przy browarze opowiada
    kumplom:
    "słuchajcie, jadę dziś trasą nr 7 w okolicach Janek, 35 stopni, żar się leje
    z nieba, asfalt się topi a tu nagle koło mnie przejeżdża gościu - nie
    uwierzycie - w skórze, glanach i grubych portkach... normalnie wyglądał jak
    Lord Vader.... zawsze chciałem aby motocyklami jeździli wszyscy tylko nie
    jestem pewien czy o takich wszystkich mi chodziło... "

    wyluzuj :)

  • 39. Data: 2010-07-23 21:28:59
    Od: Kefir <a...@g...com>

    On Jul 23, 8:48 pm, Jacot <j...@m...pl> wrote:

> [...]
    > ich swiezo z salonu wypuscili w pelnym rynsztunku. Ciekawe czy byli z
    > siebie dumni...;) Pewnie tak, chyba u nich pod "strzechami" pustka...

    Rzako, wes nerwosol, bedziemy mala ekipa 6-8 Sierpnia. W pelnym
    rynsztunku.

    --
    Pozdrawiam, Artu / Kef & padaki 955/660

  • 40. Data: 2010-07-24 06:11:16
    Od: "Krzysztof \"Mad Max\" Laska" <t...@c...co>

    W dniu 23.07.2010 12:17, The_EaGle pisze:

    > To był jego strój ochronny jak mniemam...

    Dla 95% polskich motocyklistów wystarczającą ochroną powinna być modlitwa.

    --
    Krzysztof 'Mad Max' Laska
    http://www.chujwi.co