  • 21. Data: 2010-07-23 12:11:27
    Temat: Re: "Motocykle trafiaj? pod strzechy" :)
    Od: "Bartłomiej Kacprzak" <b...@w...pl>

    Użytkownik "The_EaGle" <e...@j...com> napisał w wiadomości
    news:i2brh6$gn4$1@news.onet.pl...

    > Nie wiem czy miał białe, czy pod kolor skarpetek ale do kurtki to mu nie
    > bardzo pasowały.
    No i widzisz, biale pasuje do wszystkiego.

    > Ooo iiii oponę miał nową, znaczy się nie wiem czy nową ale miał dwa paski
    > jeden niebieski a drugi chyba różowy, wiec wyglądały jak nufffki sztuki.
    > Wykosztował się na oponę na pewno...

    ZNaczy dba o bezpieczenstwo, porzadny motocyklista i precel z niego.

    --
    Bartek
    Niebieska9'99

  • 22. Data: 2010-07-23 12:13:31
    Temat: Re: "Motocykle trafiają pod strzechy" :)
    Od: The_EaGle <e...@j...com>

    W dniu 2010-07-23 13:19, mleko pisze:

    > Moral z tej bajki taki, ze potrzebujemy ustawy, ktora ureguluje kto se
    > moze kupic moto, a kto nie, coby nie zaklocac doznan estetycznych
    > wytrawnych bajkerow.

    Możesz chodzić na co dzień w dresach ze złotym łancuchem na szyi mnie to
    nie przeszkadza co najwyżej ja i wielu innych pomyśli o Tobie jak o tak
    ubierających się ludziach i tyle. Twój wybór...

    Pozdrawiam
    Rafał

  • 23. Data: 2010-07-23 12:21:20
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 23 Lip, 12:10, The_EaGle <e...@j...com> wrote:

    > [...]
    > Zawsze chciałem aby motocykle trafiły pod strzechy tylko nie jestem
    > pewien czy o takie strzechy mi chodziło...  ;)

    A mnie na Jerozolimkich nie widziałeś w t-shirtcie i jeansach? Ale
    rozumiem, jak ktoś się parzy przy > 30 st C w skórze to musi
    rozładować się na tych w koszulkach i trampkach :-)

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 24. Data: 2010-07-23 12:23:40
    Temat: Re: "Motocykle trafiajš pod strzechy" :)
    Od: n...@s...com

    On Fri, 23 Jul 2010 14:10:02 +0200, Monster <a...@o...pl> wrote:

    >Jeśli byłbym szoferem to pewnie bym musiał.

    Jakby tamten w ortalionie i rzymiankach byl zawodnikiem motogp to tez
    by musial sie ubierac.

    >??dziwne porównanie

    Za to wyskok z ubiorem do teatru, apropos jazdy na motocyklu w
    trampkach wogole nie byl dziwny :-D

    pozdr
    newrom
    --
    DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
    JUPPI! Admini tego foróma som wielcy!

  • 25. Data: 2010-07-23 12:25:50
    Od: mleko <m...@m...ml>

    On 2010-07-23 14:13, The_EaGle wrote:
    > W dniu 2010-07-23 13:19, mleko pisze:

    > MoĹźesz chodziÄ? na co dzieĹ? w dresach ze zĹ?otym Ĺ?ancuchem na szyi
    > mnie to nie przeszkadza co najwyĹźej ja i wielu innych pomyĹ?li o Tobie
    > jak o tak ubierajÄ?cych siÄ? ludziach i tyle. TwĂłj wybĂłr...

    Aha... Czyli nie przeszkadza, ale jednak ty i wielu innych pomyslicie.
    To super, kazdy impuls stymulujacy mozg jest pozadany i wplywa na rozwoj
    poszczegolnej jednostki :)

  • 26. Data: 2010-07-23 12:27:59
    Od: Monster <a...@o...pl>

    W dniu 2010-07-23 14:23, n...@s...com pisze:

    > Jakby tamten w ortalionie i rzymiankach byl zawodnikiem motogp to tez
    > by musial sie ubierac.
    ano.
    > Za to wyskok z ubiorem do teatru, apropos jazdy na motocyklu w
    > trampkach wogole nie byl dziwny :-D
    to było apropos ustawy,jak kto jeździ to mnie kolebie:-)
    --
    Tomek
    BMW R1100S

  • 27. Data: 2010-07-23 12:31:30
    Od: mleko <m...@m...ml>

    On 2010-07-23 14:27, Monster wrote:

    > jak kto jeĹşdzi to mnie kolebie:-)

    To w jakim celu sie tak zalisz?

  • 28. Data: 2010-07-23 13:04:23
    Od: "huck" <k...@o...pl>

    Użytkownik "The_EaGle" <e...@j...com> napisał w wiadomości
    /.../
    > Możesz chodzić na co dzień w dresach ze złotym łancuchem na szyi mnie to
    > nie przeszkadza co najwyżej ja i wielu innych pomyśli o Tobie jak o tak
    > ubierających się ludziach i tyle. Twój wybór...
    wuja mnie obchodzi co o mnie kto pomyśłi
    ..no ale ja jestem wolny człowiek
    ..
    pozdroo
    huck
    AME Y 5/2

  • 29. Data: 2010-07-23 13:39:31
    Temat: Re: "Motocykle trafiaja pod strzechy" :)
    Od: "Iguan007" <i...@p...onet.pl>

    "The_EaGle" <e...@j...com> wrote in message
    >Z tego co dzis na ulicach zaobserwowalem to motocykle "trafily juz pod
    >strzechy" ;). Zaluje ze nie udalo mi sie zrobic zdjecia "dwóm braciom" ale
    >dawno takiego zjawiska nie widzialem.

    A mnie tam osobiscie malo obchodzi w czym ktos na motocyklu jezdzi. Nie ma
    sie za bardzo czym podniecac. Jeden bedzie jezdzil w skorach 2 km w 35 st
    upale, drugi pojedzie na silownie w podkoszulku i szortach.

    Pozdrawiam,
    Iguan

    Iguan007
    Sezon caly rok:

  • 30. Data: 2010-07-23 14:40:11
    Od: "Alex D. B." <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2010-07-23 12:33, The_EaGle pisze:

    > Na skuterach czy tamtejszych nakedach o pojemnosci ~100cm3.
    > Poruszających się dookoła komina.

    no patrzaj, wlasnie siedze na Krecie.
    lokalesy pomykaja w gaciach bez kaskow na sprzetach od skuta 50 po
    shadowy bez kaskow.
    jedyni jakich widze w kaskach to pomykajacy glownymi miedzymiastowymi.

    troche relaxu - w takich warunkach tez pomykam w krotkich spodenkach i
    podkoszulku - tyle, ze w pl nie dadza mi po piwo podjechac bez kasku...

    Alex.