  • 11. Data: 2011-06-07 16:06:16
    Temat: Re: Motocykle
    Od: Fabian <f...@g...pl>

    W dniu 07.06.2011 13:13, Arek pisze:
> [...]
    a.pl...

    > To prawda:
    > 3. Kierującemu rowerem lub motorowerem zabrania się:
    >
    > jazdy po jezdni obok innego uczestnika ruchu, z zastrzeżeniem ust. 3a;

    Hehe. A 3a mówi że można!

    3a. Dopuszcza się wyjątkowo jazdę po jezdni kierującego rowerem obok
    innego roweru lub motoroweru, jeżeli nie utrudnia to poruszania się
    innym uczestnikom ruchu albo w inny sposób nie zagraża bezpieczeństwu
    ruchu drogowego.

    Fabian.

  • 12. Data: 2011-06-07 16:12:22
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "The_EaGle" <e...@j...com>

    nnie-lamia-prawo-w-korkach,wid,13478321,wiadomosc.ht
    ml

    > Jasssne dlatego że Kąkolewski tak powiedział. To poszukaj jego wypowiedzi
    > na temat dziennikarskich filmów w których policjanci z drogówki zapierd...
    > po ulicach Warszawy. Policjanci byli OK - to dzienikarze łamali prawo.
    >
    > Ten człowiek nie dość że jest niewiarygodny to jeszcze pierdzieli jak
    > potłuczony od lat w mediach.

    Za to mu płacą a właściwie to my płacimy...

  • 13. Data: 2011-06-07 19:26:02
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Fabian" <f...@g...pl> napisał w wiadomości news:

> [...]
    > innego roweru lub motoroweru, jeżeli nie utrudnia to poruszania się
    > innym uczestnikom ruchu albo w inny sposób nie zagraża bezpieczeństwu

    No i czymim zdaniem ma nie utrudniać?
    Bo jak trąbisz na pedalarzy jadących obok siebie, to już chyba znaczy że
    utrudnia i powinien się ustawić w sznureczku.
    Miałem dzisiaj ochotę na taki klakson, ale nie pamietałem na jakich
    warunkach mogą.

  • 14. Data: 2011-06-07 20:45:50
    Od: amos <g...@g...com>

    On 7 Cze, 09:10, Igor Kruszyński <b...@o...pl> wrote:
    > Od dzis koniec z wciskaniem sie, beda musieli stac w korkach :)

    Dokladnie na tej samej zasadzie MY, kierowcy aut najezdzamy na linie
    ciagle, patrzymy w lusterka przed zmiana pasa, wyprzedzamy w miejscach
    niedozwolonych no i trzymamy sie regulaminowej piecdziesiatki w
    terenie zabudowanym.

    Gratuluje optymizmu!

    --
    amos

  • 15. Data: 2011-06-07 20:48:57
    Od: amos <g...@g...com>

    On 7 Cze, 20:45, amos <g...@g...com> wrote:
    Tssss, errata

    Dokladnie na tej samej zasadzie MY, kierowcy aut _nie_ najezdzamy na
    linie
    ciagle, patrzymy w lusterka przed zmiana pasa, _nie_ wyprzedzamy w

  • 16. Data: 2011-06-07 22:49:11
    Od: Skimir <p...@M...onet.pl>

    W dniu 2011-06-07 09:10, Igor Kruszyński pisze:
    > Witam
    >
    > Od dzis koniec z wciskaniem sie, beda musieli stac w korkach :)

    A świstak siedzi i zawija...

    Tak z innej beczki - ciekawe co by powiedział taki kierowca samochodu
    przed którym stałoby przed światłami, jeden za drugim (zgodnie z
    "przepisem") pięciu motocyklistów...
    Ci motocykliści tuż po zmianie światła na zielone zbieraliby się w
    tempie porównywalnym do większości samochodu...

    Chyba sam popukałby się w czoło.

    --
    M.

  • 17. Data: 2011-06-08 12:22:57
    Od: Arek <a...@a...pl>

    W dniu 2011-06-07 16:06, Fabian pisze:

> [...]
    > innego roweru lub motoroweru, jeżeli nie utrudnia to poruszania się
    > innym uczestnikom ruchu albo w inny sposób nie zagraża bezpieczeństwu

    Nie można ale dopuszcza się w określonych warunkach.

    A.

  • 18. Data: 2011-06-08 14:30:27
    Od: "Axel" <a...@p...BEZSPAMU.com>

    "Arek" <a...@a...pl> wrote in message news:isnii1$84k$1@inews.gazeta.pl...
    > Nie można ale dopuszcza się w określonych warunkach.

    I okreslonych bardzo luzno (w przeciwienstwie np. do przepisu o jezdzie po
    chodniku). I wlasnie to sie zmienilo w nowych przepisach, bo w starych byl
    zakaz. Wiec pisanie, ze "wedlug nowych przepisow jest zakaz" to bzdura.

    --
    Axel