    From: "Grzybol" <A...@w...pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Moto ze Szwajcari - clone w niemczech... a VAT 25
    Date: Mon, 12 Apr 2010 16:42:49 +0200

    Uzytkownik "Caezar Peonti vel pyteria" <p...@i...pl> napisal w
    wiadomosci
    news:d0401fe5-c9d7-4636-963f-4ff771cb57b5@q15g2000yq
    j.googlegroups.com...
    > Witam
    > wiem ze bylo podobny watek nawet go czytalem ale chyba nie dokladni
    > taki jak moj:
    > Kupilem moto od goscia, ktory sciagnal go ze Szwajcari ale oclil w
    > niemczech (sam nie wiem czemu)
    > mi sprzedal normalnie z umowa kupna/sprzedazy i dal wszystkie
    > dokumenty (dowod Szwajcarski, dokumenty z cla itp)
    > Zrobilem pierwsz przeglad, tlumaczenie i jade do urzedu go
    > zarejestrowac a tam mile Panie mowia ze brakuje mi dokumentu VAT 25
    > a ja mowie czemu skoro moto bylo oclone i mam papiery na to ze zostalo
> [...]

    Przerabialem temat osobiscie. Handlarz oclil w Niemcowni, ojebal mi sprzeta
    ze wszystkim oprócz VAT. Niestety, musialem sie chuja prosic dzwonic w drugi
    kat Polski zeby zechcial laskawie zalatwic temat, wyslalem mu kwity, zrobil
    Vat, mialem mu zwrócic koszty, które sobie obliczyl na jakies 400 pln.
    Dostal oczywiscie chuja - po odeslaniu mi kwitów przestalem chuja znac. Ktos
    powie ze go oszukalem. Nie. To takie szmaciarze oszukuja normalnych,
    porzadnych ludzi. Sprzedajacy ma dostarczyc kupujacemu komplet dokumentów
    potrzebnych do rejestracji pojazdu. To jego psi obowiazek. Jak jest
    inaczej - prokuratura, lamanie kolem, wiercenie kolan - do wyboru...

    --
    Grzybol