  • Data: 2010-04-12 18:06:26
    Temat: Re: Moto ze Szwajcari - clone w niemczech... a VAT 25
    Od: Kuczu <q...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-04-12 12:36, Caezar Peonti vel pyteria pisze:

    > Kupilem moto od goscia, ktory sciagnal go ze Szwajcari ale oclil w
    > niemczech (sam nie wiem czemu)
    > mi sprzedal normalnie z umowa kupna/sprzedazy i dal wszystkie
    > dokumenty (dowod Szwajcarski, dokumenty z cla itp)
    > Zrobilem pierwsz przeglad, tlumaczenie i jade do urzedu go
    > zarejestrowac a tam mile Panie mowia ze brakuje mi dokumentu VAT 25
    > a ja mowie czemu skoro moto bylo oclone i mam papiery na to ze zostalo
    > zaplacone.
    > Do tego czytlaem miedzy innymi na tym forum ze jesli moto jest oclone
    > nie jest wymagany dokument VAT 25.
> [...]

    Ale ktos w ogole placil polski lub niemiecki VAT od wartosci moto+clo ?
    Bo jesli niemiecki to sprawa prosta : VAT25
    Jesli byl placony polski: Faktura VAT lub PCC3
    Jesli nie byl placony zaden: przejebane bo ktos go jednak zaplacic musi

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition