  • Data: 2010-04-12 16:40:46
    Temat: Re: Moto ze Szwajcari - clone w niemczech... a VAT 25
    Od: trud <t...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

    Nie pytaj o takie rzeczy tutaj.
    Vat-25 nie ma nic wspólnego z podatkiem Vat ani cłem.
    Vat-25 jest to zaświadczenie, że jesteś zwolniony z podatku od czynności
    cywilno prawnych w naszym kraju. 2% od wartości umowy kupna motocykla w tym
    przypadku. To czy jesteś zwolniony stwierdza i wystawia Vat-25 naczelnik
    twojego urzędu skarbowego. Żeby uzyskać Vat-25 musisz iść do urzędu
    skarbowego i złożyć wniosek Vat-24. Załączniki to kwit, że zapłaciłeś 160
    zł, ksera dokumentów i umowy, ich tłumaczenia. Oryginały oczywiście do
    wglądu.
    Ja zapłaciłem 160 zł za zaświadczenie, że jestem zwolniony z podatku w
    wysokości 74 zł. Nie wystarczy zapis w odpowiedniej ustawie. Nie wystarczą
    dokumenty z innego kraju. Bandycki kraj.

    --
    pozdrawiam
    trud