  • Data: 2009-03-16 22:49:01
    Temat: Re: Moto w UK
    Od: "simon" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    <t...@g...com> wrote in message
    news:a539d9a1-c03c-4b40-b412-e969bb8e96b4@w9g2000yqa
    .googlegroups.com...

    > chcesz powracac na dwoch ?
    > ktory z nich chesz rejestrowac w uk ?
    > przeciez ten co tam kupisz bedzie juz zarejestrowany - Ty bedziesz
    > tylko nowym wlascicielem
    > potrzebujesz umowe i dowod rej. - jak zwykle
    > Uwazaj ponadto na lampe sprowadzanego motocykla - bedziesz wszystkich
    > oslepial
    > Wjezdzajac do Anglii na moto tez musisz obkrecic lampe zeby nie
    > oslepiac innych
    > pomijam inne przerobki zwiazane z jazda w ruchu lewostronnym
    > Ogolnie twoj plan jest do zrealizowania tylko nie zapomnij o
> [...]

    Plany ogolnie sa dwa.
    Pierwszy to jechac na Hornece, pozwiedzac i wracac. Drugi to leciec, kupic i
    wracac nowym nabytkiem.
    Zastanawialem sie nad v-stromem z salonu. W polszy salonowka kosztuje 31kpln
    za gola wersje, w UK za 29kpln mozna kupic wersje turystyczna z wysoka szyba
    i kuframi. Kwestia ino ile trzeba beszie do tego dolozyc przy rejestracji w
    kraju.

    PZDR
    Simon
    & CB600S