    From: "Spider A.J." <n...@t...gmx.net>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Moto dla poczatkujacego
    Date: Thu, 14 May 2009 08:15:02 +0200

    "Kuczu" <p...@j...pl> wrote

    > Nie chopper a cruiser i dlaczego by nie ? Pytamboniewiem.
    > Lagodne oddawanie mocy, elastyczny silnik, niski srodek ciezkosci. W czym
    > problem ? Czy kazdy musi zaczynac od geespincet albo czarnejcb ?

    Chopper, cruiser roznica jest w sumie naprawde
    niewielka jesli chodzi o charakterystyke jazdy
    a o tym mowimy a nie o wygladzie.

    Niski srodek owszem in plus, elastyczny silnik in minus
    Lagodne oddawanie mocy? Nie zgodze sie, pozwolisz.
    Mocy to one maja stosunkowo niewiele ale momentu
    to tam nie brakuje i przy bledach nowicjusza
    moga narozrabiac. Przy pozycji chopperowej
    troszke nie wygodnie sie rusza, widzialem pare razy
    (no dobra dwa)
    jak swierzak na swiatlach sie zawachal i trzeba
    bylo go podnosic bo go gibnelo na bok
    i nie zdarzyl nogi z powrotem z wysunietego
    podnozka podlozyc a waza swoje.

    Nie kazdy musi zaczynac od 500 nacked,
    Sa ludzie ktorym choppery po prostu sie podobaja,
    Kiedys japonce strugali na bazie normalnych motocykli
    wersje custom na ktora zazwyczaj byla
    normalnym motocyklem z wyzsza kiera, stopniowana
    kanapa, mniejsza felga i bob tailem z tylu
    ale pozycja na nich byla rozsadniejsza.
    Sam przygode z japonia zaczynalem od
    XS750C, zle nie bylo, no moze troche za duzo
    mocy, wolalbym wtedy XS650C ale ze wzgledu na wyglad.
    Zreszta Kuczu ja nikogo do niczego nie zmuszam,
    to jest moje zdanie ale nie jest wyrocznia
    Gosc pyta a ja sie dziele swoim doswiadczeniem.
    Nie oznacza to ze tak ma byc i juz!

    --
    -=[Spider A.J.]=-
    Krakuf <-jakos tak wyjszlo ;-)