  • 11. Data: 2009-10-06 07:31:48
    Temat: Re: Moto-debata w Polityce, było: zmory - motory
    Od: Ditron <t...@g...com>

    "W Europie kierujący motorem ryzykuje aż 18 razy bardziej, niż
    kierowca samochodu (w Polsce - 11 razy bardziej). W ten ton wpisała
    się prezentacja, przygotowana przez inspektorów z warszawskiej
    Policji. Pokazywali m.in. skutki wypadków z udziałem motocyklistów."

    Takie prezentacje to niech oni robią na kursach prawa jazdy a nie na
    debacie z motocyklistami !
    Z tego co czytam to "uzbroili się" żeby sforsować przekaz - jeździćie
    za szybko, jesteście warzywa i to jest problem.
    A ja myślałem, że to my chcemy im coś uświadomić... że nie jesteśmy
    warzywami, że chcemy poprawy sytuacji na drogach.
    Z 10 punktów tylko 2 (4, 9) traktują o naszych problemach. Po ch... mi
    pozostale 8 punktow albo quiz z maskotką promującą policję ?

  • 12. Data: 2009-10-06 08:19:03
    Od: kakmar <k...@g...com>

    Dnia 05.10.2009 Leszek Karlik <l...@h...pl> napisał/a:
    > On Mon, 05 Oct 2009 23:59:14 +0200, kakmar <k...@g...com> wrote:
    >
    > [...]
    >
    > Tzn. chodzi o te trzy pytania, o dozwoloną prędkość w terenie zamieszkałym,
    > na drodze dwujezdniowej poza terenem zabudowanym oraz o to, kto
    > skonstruował
    > pierwszy motocykl? ;->
    >
    > Jakoś nie wiem, co ma Daimler do PoRD :-)

    Też nie wiem bo niby skąd, w dodatku tam nie byłem, streściłem tekst z
    pod linka.

    A jeśli takie były to dziwi mnie że nikt nie zapytał policjantów o to
    kto skonstruował pierwszą pałę?

    --
    kakmaratgmaildotcom

  • 13. Data: 2009-10-06 08:24:32
    Od: Ditron <t...@g...com>

    On 6 Paź, 10:19, kakmar <k...@g...com> wrote:

    > A jeśli takie były to dziwi mnie że nikt nie zapytał policjantów o to
    > kto skonstruował pierwszą pałę?

    taa, bo to nie oni zadawali pytania..
    quiz im zrobimy i damy maskotke...pocieszni motocyklisci

  • 14. Data: 2009-10-06 08:59:47
    Od: kakmar <k...@g...com>

    Dnia 06.10.2009 Ditron <t...@g...com> napisał/a:

    > taa, bo to nie oni zadawali pytania..
    > quiz im zrobimy i damy maskotke...pocieszni motocyklisci

    Wiesz, nie bardzo rozumiem, o czym Ty do mnie piszesz?

    Specjalnie zacytuję z podanego linka:
    "Panowie z Komendy zrobili błyskawiczny konkurs ze znajomości przepisów
    ruchu drogowego dla motocyklistów. Prawidłowe odpowiedzi znała tylko
    jedna uczestniczka debaty wśród publiczności (również zaproszeni
    paneliści ,,oblali" test). W nagrodę dostała borsuka-maskotkę."

    Co nie znając pytań skomentowałem:
    "Policjanci za pomocą testu wykazali że poza 1 panią, reszta na sali,
    zwłaszcza motocykliści, nie zna PORD."

    Na co Leszek Karlik uściślił:
[...]

    Stąd pomysł na pytanie o genezę ich podstawowego narzędzia pracy.

    A jeszcze, manipulacja jest sztuką, tak po prostu spierdolić to każdy
    potrafi. Autor relacji posłużył się tą prostszą formą. Inna sprawa że
    mało kto z czytających trafi na oryginalne pytania, jest więc spora
    szansa że rozpowszechni się opinia że motocykliści, nawet ci "bardziej"
    nie znają przepisów.

    Nadal jednak zupełnie nie rozumiem o co Tobie chodzi?

    Ja tam nie byłem, bo i po co? Najlepiej wg. mnie, gdyby nikt tam nie
    poszedł. Wtedy może, nie powstał by kolejny przygłupi tekst w gazecie
    traktujący o złych i nie znających PoRD motocyklistach.

    --
    kakmaratgmaildotcom

  • 15. Data: 2009-10-06 09:25:54
    Od: Ditron <t...@g...com>

    On 6 Paź, 10:59, kakmar <k...@g...com> wrote:

    > Wiesz, nie bardzo rozumiem, o czym Ty do mnie piszesz?

    O tym, ze debata nie byla po to zeby zrobic glupi quiz i prezentacje.
    I o tym, ze motocyklisci nie stawiali konkretnych pytan czy propozycji
    jak poprawic sytuacje.
    Co osiagneli motocyklisci ? maskotke ?

  • 16. Data: 2009-10-06 09:31:51
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    Ditron pisze:

    > O tym, ze debata nie byla po to zeby zrobic glupi quiz i prezentacje.
    > I o tym, ze motocyklisci nie stawiali konkretnych pytan czy propozycji
    > jak poprawic sytuacje.
    > Co osiagneli motocyklisci ? maskotke ?

    żeby w debacie coś osiągnąć, trzeba przyjść z gotowymi pomysłami,
    których od strony motocyklistów nie było.

    --
    gildor
    czarny grzechotnik w litrze k5

  • 17. Data: 2009-10-06 09:47:38
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    kakmar pisze:

    > Przysłowiowe 200pomieście to samo zło i mamy pomóc policji się za to
    > karać. Ja na ten przykład mogę, nie nie mogę, przestać się śmiać.

    proponuje dobrowolne zgloszenie sie na Policje i wymiar kary w postaci
    klapsa na gola dupe od pani policjantki ubranej w mundur galowy*

    KJ

    *) No w zasadzie to w sama spodniczke od tego munduru.
    PS. Moge w 2OO zostawic petycje do stolecznej z ta propozycja, bedziecie
    sie podpisywac ?

  • 18. Data: 2009-10-06 10:01:57
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <k...@q...spaaaaam.pl>

    gildor napisał(a):
    > żeby w debacie coś osiągnąć, trzeba przyjść z gotowymi pomysłami,
    > których od strony motocyklistów nie było.

    no to przeciez mowilem, zeby mnie wziac!

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    _motory_ pijadzio i susuki

  • 19. Data: 2009-10-06 10:23:19
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    Kamil Nowak 'Amil' pisze:

    > no to przeciez mowilem, zeby mnie wziac!

    jak będę szet, to Cie wezme.

  • 20. Data: 2009-10-06 10:24:03
    Od: Artur Zabroński <a...@g...com>

    On 6 Paź, 12:01, Kamil Nowak 'Amil' <k...@q...spaaaaam.pl> wrote:

    > no to przeciez mowilem, zeby mnie wziac!

    Nie widziałeś zdjęć? Widziałeś żeby pod siedzibą stał jakiś skuter?
    Same ścigacze!

    --
    Artur