eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmMoto X - pierwszy telefon Motoroli po przejęciu ich przez Googla › Re: Moto X - pierwszy telefon Motoroli po przejęciu ich przez Googla
    From: "Pszemol" <P...@P...com>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Moto X - pierwszy telefon Motoroli po przejęciu ich przez Googla
    Date: Sun, 4 Aug 2013 14:36:36 -0500

    news:yd5kd2q1w83x$.1m1z7za8ogmw.dlg@40tude.net...

    > Ale z abonamentem kosztuje juz 2000 ? ;-)

    Kosztuje te 200 stówki więcej niż telefon jaki dają do *tego samego*
    abonamentu za darmo.

    > Ale na iphone bys wydal, wiec w czym problem kupic na inne raty ? :-)

    Nie rozumiem tej logiki.
    W lutym kupowałem nowego iPhone 5 za kwotę "z dofinansowania"
    bo z nowym abonamentem. Teraz musiałbym zapłacić już pełną kwotę.
    Jeśli zabawka może być dla kogoś warta $200 to już niekoniecznie $800.

    > Chocby tego ze nie mozna kupic uslugi bez telefonu :-)

    Ale jest kilkanaście telefonów w ofercie jakie dodają do usługi za darmo.
    Chcesz kogoś skarżyć że daje Ci coś w prezencie?
    I kto kogo zmusza aby sprzedawał jakąs usługę bez telefonu?
    Jakieś przepisy są na to w Europie?
    To tak jakbyś zmuszał sprzedawcę lodów aby sprzedał Ci lody taniej
    jak przyniesiesz swojego wafla :-) A jak nie chce sprzedać to do pierdla go!
    Lody sprzedajemy na waflu, nie chcesz to idź sobie gdzie indziej albo
    zrób sobie lody sam w domu :-P :-) Nie macie tam wolności w tej Europie!

    > Ale przed utopieniem uwazales inaczej :-)

    Nie uważałem inaczej - przed utopieniem też nie wydałbym $800
    na zabawkę. Tak samo jak teraz.