  • Data: 2010-03-28 14:18:41
    Temat: Re: Mosty...
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam> szukaj wiadomości tego autora

    Grejon pisze:

    > Manuel pewnie miał na myśli to coś widoczne np. w 20 sekundzie filmu.

    Prawdopodobnie są to pozostałości po mijankach dla pieszych - takie małe
    pomosty żeby piesi którzy również korzystali z mostu mogli zejść z drogi
    jak jechał pociąg.
    Widziałem coś takiego na moście kolejowym w Polsce - co kawałek mała
    wnęka, tyle że były deski na podłodze i barierki wokół.

    Oczywiście po obu stronach mostu były znaki że wstęp wzbroniony, tyle że
    dla pieszego taki most to wielki skrót i wiadomo że ludzie będą chodzić.

    > Ale IMO jedyną sensowną mijanką mogłaby być ta w 1:49, tylko że jest za
    > krótka.

    Tam to chyba po prostu jest jakiś główny filar obliczony na wybudowanie
    tam szerszego mostu w przyszłości.

    > Coś mi się wydaje, że po obu stronach mostu stoją kolesie z
    > uokitoki i/lub lornetkami.

    Jak jedzie samochód to będzie widać światła.