  • Data: 2011-01-07 14:55:35
    Temat: Re: Mora na laptopie
    Od: "sTav" <m...@b...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

    boxfish wrote:

    > najczęsciej jest wynikiem umiejetnego fotografowania

    > nie widzisz to nie kupuj, fotografia nie pokaże błedów matrycy w
    > sposób wiarygodny

    > jeśli nie ejstes elektronikiem to nigdy nie kupuj laptopa z
    > prawdopodobnie uszkodzona grafiką, może się okazac ze to koszt 20 zł a
    > może 300 zł

    Problem w tym, ze własnie troche miałem doczynienia z elektroniką (choć
    nie z laptopami) i w głowie mi sie nie mieści to co widzę na tych
    zdjęciach oraz opisem sprzedającego :-)
    Sprzedawca nie ma negatywnych opinii, a ze zdjęć nie wynika nic o "co
    drugiej linii" - chyba ze zdjecia są sfałszowane / od innego lapka.
    Co mogłoby ewentualnie "siać" po ekranie dając morę - walnięte
    kondensatory?, brak masy? (zimny lut)?, bo na wadę matrycy mi to nie
    wygląda... tak bardziej z ciekawości, bo zdaję sobie sprawę że
    kupowanie lapka zdalnie to ryzyko wtopy.

    --
    Pozdrowienia!
    M.