  • 11. Data: 2011-05-08 18:25:38
    Temat: Re: Montaz swiecy plomieniowej
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 08 May 2011 13:30:58 +0200, qnick napisał(a):

    > Lublin I deskę rozdzielcza posiadał z Poloneza więc w kontrolka być
    > powinna ale przyznam szczerze że nie pamiętam dokładnie może być jak
    > piszesz a to że spada wskazówka napięcia nie oznacza że wszystkie równo
    > grzeją może grzeją tylko dwie, sprawdzałeś same świece czy są dobre.

    Ale ja mam Żuka diesla, a nie Lublina. Silnik i wiele innych rzeczy jest
    takich samych, jak w pierwszych Lublinach, ale deska inna.

    Tak, swiece sprawdzone, wszystkie dzialaja.

    --
    Maciek

  • 12. Data: 2011-05-10 08:22:30
    Od: Adam Dziadosz <d...@p...edu.pl>

    W dniu 2011-05-06 14:35, Maciek pisze:

    > Chcialbym w moim starym dieslu (Andoria 4C90) zalozyc na wlocie powietrza
    > swiece plomieniowa do rozruchu przy duzych mrozach i/lub przy padzie
    > akumulatora.
    >
    > Orientujecie sie, czy dostepne swiece np. od ciagnikow MF czy Ursus
    > wymagaja podawania paliwa pod cisnieniem, czy wystarcza im grawitacyjne
    > skapywanie? Ze wzgledow bezpieczenstwa wolalbym nie podlaczac tego
    > ustrojstwa do glownej pompki paliwa.

    Witam!

    W silnikach 2CA90 Andorii montowana była świeca płomieniowa z własnym
    zbiorniczkiem paliwa, które to spływało do świecy grawitacyjnie.

    Pozdrawiam,
    Adam

  • 13. Data: 2011-05-12 09:04:16
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 10 May 2011 08:22:30 +0200, Adam Dziadosz napisał(a):

    > W silnikach 2CA90 Andorii montowana była świeca płomieniowa z własnym
    > zbiorniczkiem paliwa, które to spływało do świecy grawitacyjnie.

    Musze poszukac, bo nawet nie slyszalem o tym silniku. Dzieki!

    --
    Maciek