  • Data: 2011-05-06 19:58:25
    Temat: Re: Montaz swiecy plomieniowej
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Uzytkownik "Maciek" <d...@p...onet.pl> napisal w wiadomosci
    news:1ms8wmpepxevj$.1li74jbmao310$.dlg@40tude.net...

    > Chcialbym w moim starym dieslu (Andoria 4C90) zalozyc na wlocie powietrza
    > swiece plomieniowa do rozruchu przy duzych mrozach i/lub przy padzie
    > akumulatora.
    >
    > Orientujecie sie, czy dostepne swiece np. od ciagnikow MF czy Ursus
    > wymagaja podawania paliwa pod cisnieniem, czy wystarcza im grawitacyjne
    > skapywanie? Ze wzgledow bezpieczenstwa wolalbym nie podlaczac tego
    > ustrojstwa do glownej pompki paliwa.

    ZTCP w rechocie (Star A28) byla swieca podlaczona pod pompe i grawitacyjnie
    to raczej zadna nie bedzie dzialac.
    Jesli jednak nie chcesz podlaczac tego pod pompe wtryskowa, podlacz sobie
    jakakolwiek pompe paliwa zasilana elektrycznie tylko na czas rozruchu.
    Wg mnie zaden problem.

    ps. a tak swoja droga czemu ten 4c90 nie chce Ci zapalac? Dobry akumulator i
    swiece zarowe i te silniki nie sa specjalnie mocno trudne do odpalenia. W
    tym roku mój Lublinek ani razu nie zastrajkowal, a nie jest jakis specjalnie
    wychuchany..

    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)
    www.cita.pl