-
X-Received: by 10.157.4.137 with SMTP id 9mr2791066otm.3.1475098184510; Wed, 28 Sep
2016 14:29:44 -0700 (PDT)
X-Received: by 10.157.4.137 with SMTP id 9mr2791066otm.3.1475098184510; Wed, 28 Sep
2016 14:29:44 -0700 (PDT)
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
0.net!news.glorb.com!x192no200164itb.0!news-out.google.com!203ni805itk.0!nntp.g
oogle.com!l13no196323itl.0!postnews.google.com!glegroupsg2000goo.googlegroups.c
om!not-for-mail
Newsgroups: pl.misc.samochody
Date: Wed, 28 Sep 2016 14:29:43 -0700 (PDT)
In-Reply-To: <1clfyvqnivk3z$.fvbu01jwvcpf$.dlg@40tude.net>
Complaints-To: g...@g...com
Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=88.156.243.214;
posting-account=9EdknwkAAABMEIV_XqfTJUxcYs_LujRw
NNTP-Posting-Host: 88.156.243.214
References: <2nalc9hts1q9$.192a41fxozccz.dlg@40tude.net>
<5...@g...com>
<14qzv371l5q7i.41e3o0for3oj$.dlg@40tude.net>
<8...@g...com>
<1clfyvqnivk3z$.fvbu01jwvcpf$.dlg@40tude.net>
User-Agent: G2/1.0
MIME-Version: 1.0
Message-ID: <5...@g...com>
Subject: Re: Montaż pasa 3-pkt zamiast biodrowego
From: laisar <k...@o...pl>
Injection-Date: Wed, 28 Sep 2016 21:29:44 +0000
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8
Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2589230
[ ukryj nagłówki ]W dniu środa, 28 września 2016 15:45:03 UTC+2 użytkownik Maciek napisał:
> widzę jedno wyjście - kupić homologowany pas odpowiedniej długości ze
> zwijaczem i zamontować tenże zwijacz do podłogi bagażnika tuż za kanapą,
> wykorzystując punkt do kotwienia fotelika dla dzieci, a odcinek biodrowy
> zamocować do istniejącego mocowania..
Jeśli masz na myśli top-tether, to nie jest to dobre wyjście, bo takie rozwiązanie
nie zadziała. W czasie wypadku siły działające na punkt kotwiczący są inne dla
sztywno napiętej taśmy ustalającej jedynie pozycję fotelika, a zupełnie inne dla
dopiero blokującego się pasa bezwładnościowego przytrzymującego nagłe szarpnięcie
sporą częścią masy pasażera.
Dobry pas biodrowy jest lepszy od marnego 3-punktowego.
Następne wpisy z tego wątku
- 29.09.16 00:44 Tomasz Pyra
- 30.09.16 10:50 Maciek
- 30.09.16 11:57 laisar
- 30.09.16 17:14 Tomasz Pyra
Najnowsze wątki z tej grupy
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
- Pijani kierowcy
- "Chciałem zamówić kurs tym"
- Windykatorzy ścigają spadkobierców z mandat nieboszczyka za przekroczenie prędkości???
Najnowsze wątki
- 2024-12-11 SEP 1 kV E
- 2024-12-11 DNS restrictions are on
- 2024-12-11 wielkie bu
- 2024-12-11 Białystok => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-11 Aku LiPo źródło dostaw - ktoś poleci ?
- 2024-12-11 Warszawa => Specjalista Bezpieczeństwa Informacji <=
- 2024-12-11 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2024-12-11 Warszawa => Analyst in the Trade Development department (experience wi
- 2024-12-11 Lublin => Programista Delphi <=
- 2024-12-11 Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- 2024-12-11 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-11 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=
- 2024-12-11 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-11 Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- 2024-12-11 Warszawa => Analityk w dziale Trade Development (doświadczenie z Powe