-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!go
blin3!goblin1!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrad
a.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
Subject: Re: Montaż pasa 3-pkt zamiast biodrowego
Newsgroups: pl.misc.samochody
User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.84pl
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-13"
Content-Transfer-Encoding: 8bit
References: <2nalc9hts1q9$.192a41fxozccz.dlg@40tude.net>
Date: Thu, 22 Sep 2016 21:39:17 +0200
Message-ID: <p...@4...net>
Lines: 31
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 89-77-179-152.dynamic.chello.pl
X-Trace: 1474573263 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 645 89.77.179.152:6286
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2588972
[ ukryj nagłówki ]Dnia Thu, 22 Sep 2016 21:12:27 +0200, Maciek napisał(a):
> Czołem,
>
> Czy są firmy montujące pasy 3-punktowe w samochodach, w których producent
> nie zapewnił punktów mocowania?
>
> Jest auto - Hyundai Santa Fe - które ma z tyłu pośrodku tylko pas biodrowy.
> Czy dałoby się w jakiś sposób wyposażyć to auto w pas 3-punktowy, ale tak,
> żeby to nie było druciarstwo, tylko żeby zabezpieczał tak samo dobrze jak
> fabryczny?
> Zakup samego pasa ze zwijaczem to nie problem, są różne długości, nawet na
> zamówienie.
>
> Czytałem, że w oldtimerach ludzie montują czasem pasy (mam na myśli
> oldtimery bez fabrycznych punktów mocowania), ale konkretów nie mogę
> znaleźć.
Ciężka sprawa, bo trzeci pas musi mieć punkt mocowania.
Fabrycznie mocowany jest zazwyczaj do oparcia kanapy, co wymusza dużo
mocniejszą konstrukcję tego oparcia, zwłaszcza w przypadku dzielonego
oparcia. Tak sobie samemu nie przerobisz, jedynie jeżeli jest wersja
wyposażenia z trzypunktowym pasem, to można przełożyć oparcie razem z
pasem.
Ewentualnie ten trzeci punkt trzeba zamocować do poprzeczki solidnie
zamocowanej do obu stron nadwozia.
W sporcie zał. J do MKS stawia wymagania dla takiej poprzeczki tak:
Wzmocnieniem poprzecznym musi być rura o min. wymiarach 38 mm x 2,5 mm lub
40mm x 2 mm ze stali węglowej ciągnionej na zimno, bez spawów, o minimalnej
wytrzymałości na rozciąganie 350 N/mm? .
Następne wpisy z tego wątku
- 22.09.16 22:19 Adam
- 22.09.16 23:26 Tomasz Pyra
- 22.09.16 23:59 tck
- 23.09.16 07:50 Maciek
- 23.09.16 07:52 Maciek
- 23.09.16 07:54 Maciek
- 23.09.16 08:02 tck
- 24.09.16 01:11 Tomasz Pyra
- 24.09.16 22:49 Scobowski
- 26.09.16 13:04 laisar
- 28.09.16 11:24 Maciek
- 28.09.16 14:14 laisar
- 28.09.16 15:45 Maciek
- 28.09.16 23:29 laisar
- 29.09.16 00:44 Tomasz Pyra
Najnowsze wątki z tej grupy
- Pijani kierowcy
- "Chciałem zamówić kurs tym"
- Windykatorzy ścigają spadkobierców z mandat nieboszczyka za przekroczenie prędkości???
- [OT] Lewe oprogramowanie
- droga laweta
- Co tam się odpierdala w tej Warszawie?
- skąd się biorą tacy debile?
- wina Tóska
- Rewolucja/Rewelacja!
- grupa ożyła ;)
- Być jak Clint
- Aby WKOOOORWIĆ ekofaszystów ;-)
- OC - podwyżka
- wyszedł z domu bez buta
- Bieda hud.
Najnowsze wątki
- 2024-12-01 Pijani kierowcy
- 2024-12-01 "Chciałem zamówić kurs tym"
- 2024-11-30 Windykatorzy ścigają spadkobierców z mandat nieboszczyka za przekroczenie prędkości???
- 2024-11-30 Łódź => Technical Artist <=
- 2024-11-30 Lublin => Inżynier Serwisu Sprzętu Medycznego <=
- 2024-11-30 Warszawa => Microsoft Dynamics 365 Business Central Developer <=
- 2024-11-30 Bieruń => Team Lead / Tribe Lead FrontEnd <=
- 2024-11-30 Zielona Góra => Senior PHP Symfony Developer <=
- 2024-11-30 Gdańsk => Specjalista ds. Sprzedaży <=
- 2024-11-30 Lublin => Spedytor międzynarodowy <=
- 2024-11-30 Warszawa => Mid IT Recruiter <=
- 2024-11-30 Warszawa => Fullstack Developer <=
- 2024-11-30 Żerniki => Dyspozytor Międzynarodowy <=
- 2024-11-30 Warszawa => System Architect (background deweloperski w Java) <=
- 2024-11-30 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=