  • 21. Data: 2004-10-09 13:20:12
    Temat: Re: Monopolista sie kruszy :)
    Od: Andrzej Nowak <e...@d...art.pl>

    On Fri, 08 Oct 2004 21:29:00 +0200, Neas wrote:

    > Zapewnie niektórzy przesadzali, ssając nonstop i generując tyle ruchu,
    > co stu innych. Po za tym jeszcze niedawno najszybsza Neostrada była dwa
    > razy wolniejsza niż teraz, co tez nie jest bez znaczenia.

    Sadze ze to nie ma wiele do rzeczy. Poza tym nie po to sie kupuje 0.5mbita
    albo 1mbit zeby sprawdzac poczte, wszyscy o tym dobrze wiemy.

    > Jakieś sieci osiedlowe dają realny 1 mbit dużo poniżej 200 zł?
    > (kablówka może by się znalazła)

    Daja, daja. Nie prywatny megabit, ale powiedzmy przez 80% doby cos kolo
    tego.

    +e

  • 22. Data: 2004-10-09 14:04:45
    Od: Neas <n...@n...ws>

    Andrzej Nowak pisze:

    > Sadze ze to nie ma wiele do rzeczy. Poza tym nie po to sie kupuje 0.5mbita
    > albo 1mbit zeby sprawdzac poczte, wszyscy o tym dobrze wiemy.

    Wiesz mi, że 'ssacze bez pojęcia' to zdecydowana mniejszość. Dlaczego
    większość ma płacić na mniejszość?

    Nie sądzisz chyba, że Neostrada kosztowałaby nadal tyle samo w sytuacji
    gdyby każdy z użytkowników wysycał łącze nawet nie w 100&, ale
    powiedzmy w 25%? ;->

    To ja dziękuję za taki megabit.

    --
    Neas, n...@n...ws, http://www.drzwi.org

  • 23. Data: 2004-10-09 14:38:18
    Od: Andrzej Nowak <e...@d...art.pl>

    On Sat, 09 Oct 2004 16:04:45 +0200, Neas wrote:

> [...]
    >
    > Nie sądzisz chyba, że Neostrada kosztowałaby nadal tyle samo w sytuacji
    > gdyby każdy z użytkowników wysycał łącze nawet nie w 100&, ale

    Ten temat mozna omawiac w nieskonczonosc. Szczesliwie nie jestem
    posiadaczem neostrady wiec daje sobie juz spokoj, whatever ;-)

    > To ja dziękuję za taki megabit.

    A ssacz nie, i o to sie wszystko rozbija. Lepszy taki megabit bez limitu
    niz megabit z 25 GB limitu. Osobiscie uwazam ze dzialania TPSA sa
    wymierzone wlasnie w ssaczy, a mniej w nielegalne dzielenie neo.

    +e

  • 24. Data: 2004-10-09 15:24:14
    Od: Jakub Żukowski <j...@N...gmail.com>

    Witam,
    > Nie sądzisz chyba, że Neostrada kosztowałaby nadal tyle samo w sytuacji
    > gdyby każdy z użytkowników wysycał łącze nawet nie w 100&, ale
    > powiedzmy w 25%? ;->
    Przypominam, ze to nie tp placi operatorom za ruch, tylko operatorzy tp, wiec
    nie widze wiekszego sensu w twojej wypowiedzi. Tak, oczywiscie mozna tu
    mowic, ze przez ssaczy siec tp jest bardziej obciazona, ale...

    --
    Jakub 'Venom' Żukowski
    mobile: (+48 502) 819 219

  • 25. Data: 2004-10-09 17:47:00
    Od: futszaK <f...@p...pl>

    Sat, 9 Oct 2004 14:53:04 +0200, użyszkodnik "Grzegorz Niemirowski"
    <g...@p...onet.pl> napisał:

    > Tzn jak ich zsieciowales to TPSA usunela problemy techniczne, polepszyla
    > jakosc uslug, dzialanie infolinii i obnizyla ceny? Czy moze wziales jakies
    > stale lacze od innego operatora?

    wziąłem od TPSA, ale sieciując siebie i najbliższe sąsiedztwo odciąłem
    w sposób dostę trwały TPSA od klienta końcowego i teraz to TPSA
    narzeka na mnie i jej podobnych że przez to nerwostrada im się
    sprzedaje nie tak jak oni sobie to zaplanowali

    > Owszem, mozna cos samemu wykombinowac,
    > szczegolnie w grupie, ale nie zawsze jest to mozliwe.

    od tego się zaczyna, przypadki gdzie nie można nic wykombinować należą
    do mniejszości

    --
    futszaK
    598339018 887233199

  • 26. Data: 2004-10-09 22:30:10
    Od:  --- ! daNuta ! --- <d...@k...pl>

    begin 9 futszaK wrote:

> [...]
    > narzeka na mnie i jej podobnych że przez to nerwostrada im się
    > sprzedaje nie tak jak oni sobie to zaplanowali

    Znaczy futszaK-Tele-Net na szeroką skalę ;-)) No może w końcu Telekobyła
    będzie miała godną konkurencję...

    --
    Nuta - (Adres jest spam-trapem. Odpisując usuń 'da' z mojego adresu)
    Najnowsze polskie tłumaczenia programu Hamster 2.0.6.0, OE-QuoteFix,

  • 27. Data: 2004-10-10 00:43:15
    Od: futszaK <f...@p...pl>

    Sun, 10 Oct 2004 00:30:10 +0200, użyszkodnik  --- ! daNuta ! ---
    <d...@k...pl> napisał:

    > Znaczy futszaK-Tele-Net na szeroką skalę ;-)) No może w końcu Telekobyła
    > będzie miała godną konkurencję...

    może nie na szeroką ale na wystarczającą żeby nie brać poważnie tych
    co to ciągle im źle bo TPSA oferuje taką czy inną nerwostrade że
    monopol, psy latają na niewłaściwej wysokości, nadmierne
    promieniowanie czy zbyt mała liczba plam na Słońcu

  • 28. Data: 2004-10-10 08:03:59
    Od: Jakub Żukowski <j...@N...gmail.com>

    Witam,
    > wziąłem od TPSA, ale sieciując siebie i najbliższe sąsiedztwo odciąłem
    > w sposób dostę trwały TPSA od klienta końcowego i teraz to TPSA
    > narzeka na mnie
    Slodzisz, slodzisz, jak zwykle slodzisz... TP ktorej twoje kabelki wisza,
    narzeka na to, ze polaczyles siecia kilka osob i oninie maja klientow... lol.
    TP narzeka na ASK :>

    --
    Jakub 'Venom' Żukowski
    mobile: (+48 502) 819 219

  • 29. Data: 2004-10-10 11:21:05
    Od: Neas <n...@n...ws>

    Jakub Żukowski pisze:

    > Przypominam, ze to nie tp placi operatorom za ruch, tylko operatorzy tp,

    Międzynarodowi np. jej płacą? Infrastrukturę też ktoś im sfinansował?
    (tak, wiem, część, kiedyś sfinansował)

    > wiec
    > nie widze wiekszego sensu w twojej wypowiedzi.

    Trudno.

    > Tak, oczywiscie mozna tu
    > mowic, ze przez ssaczy siec tp jest bardziej obciazona, ale...

    Co za różnica, w tym przypadku, kto płaci -- TPSA, czy operator? Dana
    bramka i tak nie jest z gumy i jeśli będzie przeciążona, to bedzie
    źle dla obu stron (chociaż w konkretnym przypadku zapewne
    rzeczywiście gorzej dla tego operatora).

    --
    Neas, n...@n...ws, http://www.drzwi.org

  • 30. Data: 2004-10-10 11:26:08
    Od: futszaK <f...@p...pl>

    Sun, 10 Oct 2004 10:03:59 +0200, użyszkodnik Jakub Żukowski
    <j...@N...gmail.com> napisał:

    > Slodzisz, slodzisz, jak zwykle slodzisz... TP ktorej twoje kabelki wisza,
    > narzeka na to, ze polaczyles siecia kilka osob i oninie maja klientow... lol.
    > TP narzeka na ASK :>

    narzeka że im nerwostrada nie idzie, zaś ASK są tysiące w Polsce