  • From: futszaK <f...@p...pl>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Re: Monopolista sie kruszy :)
    Date: Sun, 10 Oct 2004 02:43:15 +0200

    Sun, 10 Oct 2004 00:30:10 +0200, użyszkodnik  --- ! daNuta ! ---
    <d...@k...pl> napisał:

    > Znaczy futszaK-Tele-Net na szeroką skalę ;-)) No może w końcu Telekobyła
    > będzie miała godną konkurencję...

    może nie na szeroką ale na wystarczającą żeby nie brać poważnie tych
    co to ciągle im źle bo TPSA oferuje taką czy inną nerwostrade że
    monopol, psy latają na niewłaściwej wysokości, nadmierne
    promieniowanie czy zbyt mała liczba plam na Słońcu

    --
    futszaK
    598339018 887233199