  • 1. Data: 2011-01-21 15:29:46
    Temat: Monoblock HB i Astra
    Od: "Maria" <M...@T...pl>

    B. proszę o info co obecnie ciekawego można zobaczyć z Astry. Czy mając HB,
    warto zainst. monoblock na Astrę? Zdaję sobie sprawę, że każdego coś innego
    może zaintertesować, ale tak generalnie od filmu do sportu, które programy
    godne zaintersowania? Pozdrowionka!

  • 2. Data: 2011-01-21 15:35:40
    Temat: Re: Monoblock HB i Astra
    Od: "Robert_J" <d...@o...pl>

    > B. proszę o info co obecnie ciekawego można zobaczyć z
    > Astry.

    Sporo kanałów niemieckich FTA, od metra stacji radiowych, no
    i TV Trwam ;-))

  • 3. Data: 2011-01-21 16:14:42
    Od: Brooks <x...@j...pl>

    On Jan 21, 3:29 pm, "Maria" <M...@T...pl> wrote:
    > B. prosz o info co obecnie ciekawego mo na zobaczy z Astry. Czy maj c HB,
    > warto zainst. monoblock na Astr ? Zdaj sobie spraw , e ka dego co innego
    > mo e zaintertesowa , ale tak generalnie od filmu do sportu, kt re programy
    > godne zaintersowania? Pozdrowionka!

    Astra 19.2E: MTV Unlimited sama karta w systemie conax to koszt 60-70
    zlotych subskrypcja 12 zlotych miesiecznie, 30 kwartalnie czy cos
    takiego.
    Pewnosci nie mam ale zdaje sie TVP nadaje niekodowane TVP INFO (wersja
    "stoleczna").

    Zamiast monobloka niektórzy polecaja zez + przelacznik DiSEqC.

    --
    Brooks

  • 4. Data: 2011-01-21 17:49:31
    Od: "Maria" <M...@T...pl>

    (...)
> [...]
    > "stoleczna").
    > Zamiast monobloka niektórzy polecaja zez + przelacznik DiSEqC.

    Dzieki! Juz monoblok lezy sobie, ale nie ma czasu i pzrekonania czy w to w
    chodzic :)
    Co konkretnego zobaczymy po niemiecku i angielsku z Astry oprócz pakietu
    MTV?

  • 5. Data: 2011-01-21 22:22:19
    Od: a...@p...pl

    On Fri, 21 Jan 2011 18:49:31 +0100, "Maria" <M...@T...pl>
    wrote:

> [...]
    >chodzic :)
    >Co konkretnego zobaczymy po niemiecku i angielsku z Astry oprócz pakietu

    Eurosport (niemiecki) no i reszta niemieckich kanalow publicznych i
    komercyjnych. W tym tez sa niemieckie kanaly dla dzieci Super RTL,
    KiKa, Nickeoledon.

    CNN, Euronews, BBC World, Fashion TV

    --
    ThinkXtra

  • 6. Data: 2011-01-22 00:15:00
    Od: Brooks <x...@j...pl>

    On Jan 21, 5:49 pm, "Maria" <M...@T...pl> wrote:
> [...]
    > chodzic :)
    > Co konkretnego zobaczymy po niemiecku i angielsku z Astry oprócz pakietu

    Mozesz napisac jaki masz tuner satelitarny?

    Jesli masz juz kupiony monoblok to niczym nie ryzykujesz podlaczajac i
    wyszukujac kanaly.
    Jesli antena celuje w satelite HB to teraz w zaleznosci od tego jak
    podczepisz monoblok mozesz albo odbierac Astre 19.2E
    lub Eutelsat 7E
    Polecam strone www.kingofsat.net , która podaje szczególowe i
    akutualizowane dane o kanalach tv i radiowych.
    Mozna wyszukac kanaly nadajace w interesujacym nas jezyku np. polskim,
    niemieckim
    sa dane dotyczace systemu kodowania, fta, operatora

    Na glównej stronie podane sa aktualne tymczasowe kanaly niekodowane.

    --
    Brooks

  • 7. Data: 2011-01-22 08:25:01
    Od: "Maria" <M...@T...pl>

    (...)
> [...]
    > sa dane dotyczace systemu kodowania, fta, operatora
    > Na glównej stronie podane sa aktualne tymczasowe kanaly niekodowane.

    Dzieki Panowie!
    Postanowilam przeprowadzic ten wywiad, gdyz mój facet uwaz,
    ze nie warto :) Jesli jednak mozna to szybko zrobic to wymusze juz
    koniecznie,
    zeby to zrobil a ja wieczorami :) przelece te kanaly i cos powybieram.
    Mysllam jednak o ogólnej podpowiedzi, gdyz sprawdzanie dziesiatek stacji
    mija sie z celem, wiec jesli jeszce Ktos z Was znalazl cos fajnego na Astrze
    to b. prosze sie pochwalic -moze i nam sie spodoba :) Pozdrowionka!

    Aha, mamy Cyfrowy Polsatr i dekoder Samsung H370G - ma mozliwosc tworzenia
    wlasnej listy,
    tylko nie wiem jak to bedzie w pzrypadku 2 satelitów.

  • 8. Data: 2011-01-22 09:04:03
    Od: a...@p...pl

    no to moze jak lubisz szperac po satelitach, to zainstaluj sobie taka
    2,7m antene i na satelicie Astra 2D (28,2E). Sa tam kanaly BBC i ITV w
    HD, ktorych przy malej antenie (nie wszystkie) nie da sie ogladac.

    --
    ThinkXtra

  • 9. Data: 2011-01-22 14:40:56
    Od: "Robert_J" <d...@o...pl>

    > Pewnosci nie mam ale zdaje sie TVP nadaje niekodowane TVP
    > INFO (wersja
    > "stoleczna").

    Nadaje FTA jeszcze Kulture, Historie i Polonie :-)

  • 10. Data: 2011-01-23 00:11:43
    Od: Brooks <x...@j...pl>

    On Jan 22, 8:25 am, "Maria" <M...@T...pl> wrote:
    <ciach>
    > Postanowilam przeprowadzic ten wywiad, gdyz m j facet uwaz,
    > ze nie warto :) Jesli jednak  mozna to szybko zrobic to wymusze juz
    > koniecznie,
    Jesli monoblok jest juz kupiony to warto.
    > zeby to zrobil a ja wieczorami :) przelece te kanaly i cos powybieram.
    Czy mozna pania Marie cytowac na pl.soc.seks?
> [...]
    > wlasnej listy,
    > tylko nie wiem jak to bedzie w pzrypadku 2 satelit w.

    Dla anteny celujacej w satelite HB drugi konwerter monoblocka
    (ustawniony na Astre 19E) ma byc po prawej stronie (patrzac od strony
    mocowania anteny w kierunku konwertera). W mysl zasady ze to ma byc
    lustrzane odbicie pozycji, która jest na lewo od pozycji 13 E.

    Czy ze strony internetowej cp mozna sciagnac opis instalacji drugiego
    konwertera?

    Udanego zyzowania ;-)

    --
    Brooks