    From: "Maria" <M...@T...pl>
    Newsgroups: pl.rec.telewizja
    Subject: Re: Monoblock HB i Astra
    Date: Sat, 22 Jan 2011 09:25:01 +0100

    (...)
    > Mozesz napisac jaki masz tuner satelitarny?
    > Jesli masz juz kupiony monoblok to niczym nie ryzykujesz podlaczajac i
    > wyszukujac kanaly.
    > Jesli antena celuje w satelite HB to teraz w zaleznosci od tego jak
    > podczepisz monoblok mozesz albo odbierac Astre 19.2E
    > lub Eutelsat 7E
    > Polecam strone www.kingofsat.net , która podaje szczególowe i
    > akutualizowane dane o kanalach tv i radiowych.
    > Mozna wyszukac kanaly nadajace w interesujacym nas jezyku np. polskim,
    > niemieckim
    > sa dane dotyczace systemu kodowania, fta, operatora
> [...]

    Dzieki Panowie!
    Postanowilam przeprowadzic ten wywiad, gdyz mój facet uwaz,
    ze nie warto :) Jesli jednak mozna to szybko zrobic to wymusze juz
    koniecznie,
    zeby to zrobil a ja wieczorami :) przelece te kanaly i cos powybieram.
    Mysllam jednak o ogólnej podpowiedzi, gdyz sprawdzanie dziesiatek stacji
    mija sie z celem, wiec jesli jeszce Ktos z Was znalazl cos fajnego na Astrze
    to b. prosze sie pochwalic -moze i nam sie spodoba :) Pozdrowionka!

    Aha, mamy Cyfrowy Polsatr i dekoder Samsung H370G - ma mozliwosc tworzenia
    wlasnej listy,
    tylko nie wiem jak to bedzie w pzrypadku 2 satelitów.