  • Data: 2011-11-29 01:13:28
    Temat: Re: Monitory z tunerem TV (analog/dvb-t)
    Od: Michal Lukasik <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 27.11.2011, BartekK napisał(a):

    Odpowiem na bazie doświadczeń z LG M2280D.

    > - czy włączanie/wyłączanie komputera powoduje automagiczne włączanie
    > wyłączanie monitora_z_tunerem ?

    Włączanie - jeśli jest wyłączony to nie, gdy jest włączony to przestawi
    się na HDMI/DSUB w zależności co skonfigurujesz/podłączysz.
    Wyłączanie - włączy się "wygaszacz" z logo LG, następnie po paru minutach
    wyłączy się całkowicie (możliwe jest też chyba skonfigurowanie by po
    wyłączeniu komputera włączył TV albo inne źródło, ale nie próbowałem).

    > - wszystkie macane przeze mnie telewizory LCD straaasznie długo startują
    > od włączenia do uzyskania obrazu (w stosunku do monitora, czy starych
    > tv-CRT, przeważnie po 5sekund, a niektóe nawet 10-15s). Czy
    > monitor-z-tunerem ma taką samą przypadłość? Jeśli tak, to używanie
    > wygaszania ekranu to byłaby lekka porażka.

    Ten nie ma. Obraz jest praktycznie od razu.

    > - co z głośnikami? Jako że jest tuner tv, to i dźwięk zapewne też jest.
    > A skoro jest dzwięk, to PC podłączony po hdmi - czy będzie grał na
    > wbudowanych w monitor głośnikach, czy trzeba audio dodatkowym kabelkiem
    > jack3.5mm ?

    Nie sprawdzałem. Raz, że mam kartę bez HDMI, dwa podłączam do niego
    komputery przez KVM DVI-D.
    IMO nie powinno być problemu z puszczeniem dźwięku po HDMI.

    > Interesuje mnie użycie monitora komputerowego jako odbiornika "cctv" -
    > jest "lokalna-biurowa kablówka" do której parę kamer cctv wpięte z
    > modulatorami, tak że na kilku kanałach mogę oglądać monitoring (mogę
    > sprawdzić czy auto jeszcze stoi, czy już dostawa przyjechała, itp).
    > Można by to zrobić z tunerem na usb, albo na zwykłym TV, ale nie zawsze
    > komputer jest włączony (a wręcz często go nie ma - laptop), a monitor i
    > tak stoi (tzn będzie stał, bo muszę kupić jakiś full-hd, 1024x600 z
    > laptopa to przymało do pracy). Stąd te pytania.

    Polecam wspomnianego LG. Jedyny minus jaki mogę wytknąć to sztywna
    podstawa co akurat mi nie przeszkadza bo mam przy biurku uchwyt VESA.
    --
    \` Y (__) __\` | | | '/ http://polish.spampoison.com/