  • Data: 2011-11-29 07:58:23
    Temat: Re: Monitory z tunerem TV (analog/dvb-t)
    Od: Michal Lukasik <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 29.11.2011, Michal Lukasik napisał(a):

    > Włączanie - jeśli jest wyłączony to nie, gdy jest włączony to przestawi
    > się na HDMI/DSUB w zależności co skonfigurujesz/podłączysz.
    > Wyłączanie - włączy się "wygaszacz" z logo LG, następnie po paru minutach
    > wyłączy się całkowicie (możliwe jest też chyba skonfigurowanie by po
    > wyłączeniu komputera włączył TV albo inne źródło, ale nie próbowałem).

    Poprawka.
    Jednak działa to trochę inaczej. Pomyliłem z TV Samsung, który mam.
    LG w przypadku podłączenia DVI-D - HDMI musisz włączyć sam i przełączyć na
    źródło ręcznie (pamięta po wyłączeniu i ponownym włączeniu). Po wyłączeniu
    komputera zostaje na danym źródle tj. DSUB albo HDMI1/2, dalej wygaszacz i
    wyłączenie. Nie sprawdzałem jakby to działało w przypadku podłączenia HDMI
    - HDMI.
    Wracając do TV Samsung. Tak jak to opisałem działają wszystkie zgodne z
    AnyNet+. Teraz nie pamiętam, ale dużo urządzeń nie tylko Samsunga jest z
    tym zgodnych, np. PS3 potrafi sobie włączyć, ustawić źródło i wyłączyć TV.
    --
    \` Y (__) __\` | | | '/ http://polish.spampoison.com/