  • Data: 2009-03-20 16:41:23
    Temat: Re: Monitory specjalistyczne - dla radiologii.
    Od: "gargamel" <s...@d...eu> szukaj wiadomości tego autora

    Órzytkownik "januszek" napisał:
    > Rozwaliłeś mnie normalnie ;P W takich Stanach stosuje się do celów
    > diagnostycznych specjalny sprzęt nie z powodu rozdzielczości ludzkiego
    > oka tylko dlatego, żeby zminimalizować ryzyko przegranej jeśli ktoś
    > wpadnie na pomysł pozwać szpital/lekarza właśnie za używanie badziewnego
    > sprzętu. W realiach Polskich to jest sci-fi. U nas używa się
    > super-hiper-mega atestowanych i bardzo drogich medycznych cosi bo one
    > dużo kosztują, mają parametry z nieba ale nikt z nich nie potrafi
    > skorzystać. Efekty tego są potem takie jak piszą w gazetach, że np 3/4
> [...]

    prawda jst jeszcze bardziej banalna:O(
    w takich złodziejskich państwowych instytucjach jak służba zdrowia to się
    kradnie co się da i jak się da, wolna amerykanka, więc z tym sprzętem
    medycznym (i niemedycznym) wygląda to tak że szpital kupuje najtańsze
    badziewie jakie tylko można dostać na rynku a księguje to w papirach i
    faktyrach jako bardzo drogi super specjalistyczny sprzęt z masą w chój
    certyfikatów (oczywiście żeby to zamaskować idą pod stołami ogromne łapówki
    i masa kasy jest legalnie rozkradzione)
    a potem jak przyjdzie co do czego to człowiek się zastanawia jak to możliwe
    że taki zwykły monitor kosztował milion złotych (bo to siakiś super
    specjalistyczny z certyfikatami i odporny na hif:O)