  • Data: 2010-07-14 23:11:47
    Temat: Re: Monitory NEC a soft do kalibracji
    Od: Czornyj <m...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Hmm, ale tylko TEN program? On chyba nie jest dostarczany z monitorem
    > w polskiej dystrybucji? Bo ja sam kalibrator (fizycznie) mam.

    Tylko ten i absolutnie nie jest on dostarczany z monitorem w polskiej
    dystrybucji, a mało tego - można go kupić tylko w dystrybucji US. Ale
    pytałeś, czy twój 2190UXp jest sprzętowo kalibrowalny - no więc jest,
    za pomocą Spectraview II, dostępnego na rynku amerykańskim. I teraz
    opcje są następujące:
    - nie kalibrować
    - poprosić wujka z Czikago by kupił nam Spectraview II i wysłał
    Polamerem, ew. kombinujemy, czy nie uda się tego kupić wysyłkowo
    - założyć opaskę na oko, sprawić sobie papugę i postukując drewnianą
    nogą wstąpić na pokład karaweli z czarnym sztandarem na maszcie...