  • 41. Data: 2014-05-12 15:17:00
    Temat: Re: Monitory EIZO
    Od: Marek <p...@s...com>

    W dniu 2014-05-12 14:58, z pisze:

    > Widzę że Ty też nie garniesz się do Eizo :-)

    Generalnie mi się koncepcja rypła od momentu żywego zainteresowania się
    tematem EIZO i nie tylko. Chciałem polepszyć sobie komfort pracy przy
    grafice lecz odkryłem, że prawdopodobnie nie da się tego uczynić za
    pomocą EIZO. Dobry tradycyjny monitor na IPS praktycznie oferuje to samo.

    Marek

  • 42. Data: 2014-05-12 16:16:02
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2014-05-12 15:17, Marek pisze:
> [...]
    > grafice lecz odkryłem, że prawdopodobnie nie da się tego uczynić za
    > pomocą EIZO. Dobry tradycyjny monitor na IPS praktycznie oferuje to samo.

    Dzisiaj miałem możliwość popracować trochę na wypasie (Eizo, Nec)
    Wrażenia: Generalnie nie urywa.
    Jutro od rana siedzę na Gatewayu IPS wartym ze 300 zł. Pieniądze
    zarobione tu i tu tak samo śmierdzą ;-)

  • 43. Data: 2014-05-12 18:55:01
    Od: m <m...@g...com>

    W dniu 12.05.2014 14:58, z pisze:

    > I właśnie żeby takich sytuacji uniknąć rozglądam się za niewielkim, mało
    > popularnym wśród złodziei ;-), z silnikiem diesla bez dwumas, dpfów,
    > zmiennych geometrii turbiny, nie spawanych z dwóch przystanków bo to się
    > nie opłaca ...
    > Mam na oku Rovera 25

    Uważaj, bo Rover 75 rocznik 2001 ma owszem dostęp do żarówki, ale przez
    nadkole. Więc skręcasz koło maks w lewo (jeżeli prawa żarówka),
    odkręcasz płytkę w błotniku, sięgasz na ślepo ręką (bo jest tylko
    miejsce na jedną rękę i to szczupłą) i operujesz.

    p. m.

  • 44. Data: 2014-05-12 20:00:01
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2014-05-12 18:55, m pisze:
    > Uważaj, bo Rover 75 rocznik 2001...

    Z pełną świadomością napisałem _25_ gdyż jest oparty na bardzo, bardzo
    starej konstrukcji hondy.

  • 45. Data: 2014-05-14 14:23:39
    Od: Marek <p...@s...com>

    W dniu 2014-05-12 16:16, z pisze:

    > Dzisiaj miałem możliwość popracować trochę na wypasie (Eizo, Nec)
    > Wrażenia: Generalnie nie urywa.

    W jakim sensie "popracować"? Czy korzystałeś z pełni funkcjonalności,
    której inne monitory nie oferują? Czyli karta graficzna 10-cio bitowa +
    Photoshop CS6 lub wyższy + złącze DisplayPort + 10cio bitowa matryca (bo
    nie każdy EIZO ją ma)? Inny test raczej nie ma sensu gdyż wtedy EIZO
    działa tak samo jak zwykły monitor szerokogamutowy. Swoją drogą nie
    bardzo rozumiem cel przyświecający takiemu dość drogiemu zakupowi jeśli
    korzysta się z tego monitora w trybie 8 bitowym.

    Marek

  • 46. Data: 2014-06-03 19:15:11
    Od: " 666" <j...@g...pl>

    Na jednym z moich NEC-ów (matryca NEC-a, seria SX) nie zauważyłem.
    Na tańszym modelu serii LX to owszem tak.

    -----